دانشگاه آزاد اسلامی در اندیشه هفتمین قهرمانی

مرحله برگشت سوپرلیگ کاراته مردان ایران، فردا و پس از یک‌سال وقفه در حالی در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی امیدوار است با درخشش ستارگانش هفتمین جام قهرمانی را به خانه ببرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، زمستان سال گذشته مرحله رفت سوپر لیگ کاراته مردان ایران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا، به طور متمرکز در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

کاراته کاهای دانشگاه آزاد اسلامی، در دور رفت ابتدا مارون کهکیلویه و بویر احمد را ۲۹ به صفر شکست دادند و سپس مقابل هیات کاراته شهرستان کلات ۲۷ به یک به پیروزی رسیدند.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی سومین مبارزه خود را مقابل رعد پدافند هوایی ارتش برگزار کرد و ۲۴ به ۴ پیروز شد و به این ترتیب مبارزه‌های شاگردان احمد صافی در مرحله رفت سوپرلیگ به پایان رسید.

مرحله برگشت سوپرلیگ کاراته مردان ایران، فردا و پس از یک‌سال وقفه در حالی در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی امیدوار است با درخشش ستارگانش هفتمین جام قهرمانی را به خانه ببرد. امروز دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی

در اردوی تدارکاتی تیم کاراته دانشگاه با احمد صافی و شاگردانش دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر لشگری با اشاره به قهرمانی سجاد گنج زاده در المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: خرسندیم و افتخار می کنیم که باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با کشف و پرورش استعدادهای درخشان ورزشی، همواره یار و یاور ورزش ملی بوده است.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، تیم کاراته این دانشگاه را شایسته کسب هفتمین عنوان قهرمانی در سوپر لیگ کشور دانست و افزود:  

حضور قهرمانانی همچون ذبیع الله پورشیب، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده که از سال‌ها پیش در تیم کاراته باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی درخشیده اند، می‌تواند انگیزه مضاعفی برای فعالیت حرفه ای دانشجویان ورزشکار دانشگاه آزاد اسلامی در این باشگاه باشد.

حضور یک کاراته کای کره جنوبی که شاگرد احمد صافی در تیم ملی آن کشور است، از نکات قابل توجه اردوی تدارکاتی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی بود.

دیدارهای رده بندی و فینال سوپر لیگ کاراته مردان کشور، سه‌شنبه پنجم بهمن برگزار می شود.

کد خبر: 1126904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =