درمان نازایی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت

مدیرعامل بیمه سلامت با بیان اینکه بیمه نازایی از ابتدای ۱۴۰۰ منعقد شده است گفت: طبق اعتبارسنجی انجام شده تا ۳ بار درمان‌های ناباروری، تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرد. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه  زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و روز مادر  با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد نور کوثر و بیمارستان فوق تخصصی عدل و با حضور محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی امروز یکشنبه سوم بهمن در سالن شهید مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم محمدمهدی ناصحی، رییس بیمه سلامت با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و فرمایشات رییس جمهور درباره سلامت زنان و بیمه زنان، تحت پوشش قرار دادنِ باروری و بیمه ناباروی از برنامه جدی حوزه سلامت است.

وی افزود: کاهش جمعیت به غلط مد نظر قرار گرفته و آینده نگری در این باره انجام نشده و جمعیت از ۴/۱ به ۱/۷ فرزندآوری رقم خورده است. 

ناصحی با بیان اینکه بیمه نازایی از ابتدای ۱۴۰۰ منعقد شده است ادامه داد: اعتبار سنجی انجام شده تا سه بار پوشش بیمه ای باروری تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرد. امیدواریم از امکانات استفاده شود.


            ارایه بیمه رایگان در مناطق کم برخوردار


به گفته ناصحی در مناطق محروم تهران، بیمه رایگان ارایه شده و در مرحله نخست ۱۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته و تا پایان سال تمام مناطق یا ۲۶۰ محله کم برخوردار تحت پوشش قرار می‌گیرد.
رییس بیمه سلامت ادامه داد: بیمه سلامت حتی هزینه کرد بیمه نازایی را هم تحت پوشش قرار می دهد. هدف کاهش پرداختی از جیب مردم و دریافت خدمات مناسب است که در این طرح، تلفیق بیمه تکمیلی و پایه با خدمات مناسب مد نظر است.
انتهای پیام/

کد خبر: 1126944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =