ابوظبی مورد حمله موشکی قرار گرفت / ارتش یمن: امارات نا امن شده منطقه را ترک کنید

وزارت دفاع امارات متحده عربی با صدور بیانیه‌ای گزارش‌ حمله موشکی به این کشور را تأیید کرد و مدعی شد که سامانه پدافندی این کشور دو موشک بالستیک را بر فراز ابوظبی رهگیری و منهدم کرده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، وزارت دفاع امارات متحده عربی بامداد امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای گزارش‌ حمله موشکی به این کشور را تأیید کرد و مدعی شد که سامانه پدافندی این کشور دو موشک بالستیک را بر فراز ابوظبی رهگیری و منهدم کرده است.

وزارت دفاع امارات تاکید کرده است که دو موشک بالستیک از سوی یمن شلیک شده و انصارالله مسئول این حملات است.

در همین حال خبرگزاری رسمی عربستان نیز شب گذشته در خبری اعتراف کرده که، یک فروند موشک بالستیک از سوی ارتش یمن در جیزان سقوط کرده است.

این رسانه به نقل از ائتلاف سعودی خبر داد، در این حمله که منطقه صنعتی شهر جازان را مورد هدف قرار داده دست کم یک نفر زخمی‌ شده است.

ائتلاف سعودی بدون اشاره به ناکارآمدی سامانه‌های پدافندی خود در رهگیری این موشک اعتراف کرد موشک به هدفی در منطقه صنعتی اصابت کرده است.

جمعه گذشته نیروهای مسلح یمن بعد از حمله هوایی ائتلاف مشترک سعودی و اماراتی به زندان مرکزی صعده که 87 شهید و 266 زخمی برجای گذاشت، امارات را کشور ناامن دانسته و از شرکت‌های خارجی خواسته بود این کشور را ترک کنند.

بیانیه ارتش یمن درباره عملیات در عمق عربستان و امارات

 سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: در عملیات «اعصار الیمن ۲»، پایگاه هوایی «الظفره» و اهداف حساس در ابوظبی با تعداد زیادی موشک بالستیک «ذوالفقار» هدف گرفته شد.

تعدادی از پایگاه‌های نظامی در عمق عربستان در منطقه «شروه» و مناطق دیگر با پهپاد در هم کوبیده شد. مراکز حساس و حیاتی در «جازان» و «عسیر» در جنوب عربستان با تعداد زیادی موشک‌های بالستیک هدف گرفته شد.

بار دیگر به شرکت‌های خارجی و سرمایه‌گذاران در امارات توصیه می‌کنیم آن‌جا را ترک کنند زیرا دیگر ناامن شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =