اعلام اسامی بانک‌های مشمول تسهیلات خرد

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد اسامی کلیه بانک‌های مشمول طرح تسهیلات خرد به متقاضیان را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سید عباس حسینی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد  گفت: تسهیلات آسان سازی اعطای وام در جلسه هفته گذشته تیم اقتصادی دولت و مدیران بانکی با حضور رئیس جمهور برگزار شد و در روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه‌ای با مدیران عامل بانک‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد برگزار و طی آن محورهای مورد نظر آقای رئیسی و نحوه اجرایی شدن آن بررسی شد.

وی افزود: در مرحله اول اجرای منویات رئیس جمهور، جامعه هدف ما شامل کلیه متقاضیان تسهیلات خرد از جمله شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارتخانه ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی، شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی و نیز شرکت‌های معتبر خصوصی می‌شود.

حسینی اضافه کرد: در مرحله اول و برای تسریع در دستورات رئیس جمهوری بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، پست بانک، رفاه کارگران، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله بانک‌هایی هستند که بخشنامه تسهیلات آسان به آن‌ها ابلاغ شده است.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی بانک مرکزی، در مرحله دوم نیز بانک‌های خصوصی به این طرح اضافه می‌شوند که براساس اعتبار سنجی متقاضیان، نسبت به پرداخت وام به آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی اظهار کرد: طرح آسان سازی تسهیلات در هیئت مدیره بانک‌های یاد شده به تصویب رسیده و از امروز بخشنامه‌های آن از سوی دفاتر مرکزی به تمام شعب در حال ابلاغ است تا هر چه زودتر این مهم عملیاتی شود.

حسینی گفت: متقاضیان این طرح می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن و با ارائه گواهی کسر از حقوق خود اقدام و نیز برای دریافت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، باز هم بدون نیاز به ضامن و با ارائه گواهی کسر از حقوق به همراه یک سفته یا چک، وام دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1127036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =