کدام بازیکن جانشین مهاجم تیم ملی می‌شود؟

سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: منتظر نظر اسکوچیچ هستیم. طبق صبحتی که دقایقی قبل با آزمون داشتیم، وویس سرپرست تیم زنیت را برای ما فرستاده بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجتبی خورشیدی درباره مثبت شدن تست کرونای احمد نوراللی و سردار آزمون و اینکه قرار است کدام بازیکن جانشین مهاجم تیم ملی شود، اظهار داشت: منتظر نظر اسکوچیچ هستیم. طبق صبحتی که دقایقی قبل با آزمون داشتیم، وویس سرپرست تیم زنیت را برای ما فرستاده بود. در این وویس متذکر شده بود که تیم زنیت دو روز قبل تست داده و جواب تست سردار مثبت شده است. اکنون هم باید منتظر جواب تست امروز آزمون باشیم. اگر این تست منفی باشد طبق قوانین فیفا باید به اردوی تیم ملی بیاید و در اختیار ما قرار بگیرد.

وی ادامه داد: باشگاه زنیت مقداری نگران تشدید مصدومیت آزمون در صورت آمدنش به ایران است اما خودش با آنها صحبت کرده و گفته است زیرنظر گروه پزشکی تیم ملی و فدراسیون فوتبال ایران هستم و کار درمانی‌ام را در تهران انجام می‌دهم. او دوست دارد در اردوی تیم ملی باشد اما منتظر جواب تست جدیدش هستیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: از شب گذشته تاکنون 3-2 نامه به باشگاه زنیت نامه زدیم. امروز هم برای فیفا نامه زدیم و نسبت به این موضوع که در روزهای فیفادی بازیکنی در اختیار تیم ملی قرار نگیرد، کوتاه نمی‌آییم. وویسی هم که سرپرست زنیت برای آزمون فرستاده حاکی از ایمیل‌های زیادی است که فدراسیون ما برای این تیم ارسال کرده است اما باید جواب تست دومت مشخص شود تا  در صورت منفی شدن، کارهای اعزامت به ایران را انجام بدهیم.

خورشیدی عنوان کرد: برای آزمون بلیت گرفته‌ایم. تیم زنیت و این بازیکن اکنون در دوبی هستند. یک بلیت سوخت اما پس از منفی شدن تستش بازهم برای سردار بلیت می‌گیریم. اگر از تست امروزش جواب نگیریم قطعا در روزهای آینده بلافاصله پس از منفی شدن تست‌های بعدی‌اش او را در کنار تیم ملی خواهیم داشت.

وی درباره وضعیت حضور بازیکنان لژیونر در اردوی تیم ملی اضافه کرد: بازیکنان باقی‌مانده امشب و نهایت تا فردا صبح به ما ملحق می شوند. آنها پس از آمدن به تهران تست کرونا داده و سپس به قرنطینه می‌روند. در صورت منفی شدن تست‌های‌شان می‌توانند در تمرین شرکت کنند. 

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گو با شبکه خبر افزود: از مردم خوب ایران عاجزانه استدعا دارم پروتکل‌ها را رعایت کنند زیرا واقعا شرایط دشوار است. همه روزهای سخت را تجربه کرده‌ایم و امیدواریم این ویروس منحوس از کشور ما و کل دنیا برود و دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس 

کد خبر: 1127052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =