پیش‌بینی بورس فردا ۵ بهمن۱۴۰۰

طبق تحلیل کارشناسان، بورس در انتظار اقدامات بنیادی است تا از شرایطی که این روزها با آن دست به گریبان است رهایی یابد، اما نکته اینجاست که آیا این حمایت ها حتی اگر انجام شوند می توانند تاثیر مثبتی در روند بازار داشته باشند؟

 به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس پیش‌بینی کارشناسان انتظار می‌رود با تصویب لایحه ۱۰ بندی خاندوزی در مجلس، فشار فروش در بازار کاهش یابد اما در غیر این‌صورت روزهای منفی بازار ادامه خواهد داشت.

مسعود میرزاباقری، کارشناس و فعال بازار سرمایه روند معاملات را بررسی کرد و گفت: با توجه به اینکه در ابتدای معاملات امروز، موج فروش بسیار شدیدی در بازار شکل گرفت و در نهایت نمادهای لیدر محور بورس هم عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشتند، به نظر می‌رسد معاملات فردا نیز با منفی آغاز شود.

وی بیان کرد: با رسیدن به انتهای بازار وضعیت به مراتب بهتر خواهد شد. اما فردا نیز روزی منفی برای بورس خواهد بود. انتظار می‌رود لایحه ۱۰بندی خاندوزی برای حمایت از بازار سرمایه به دست مجلس برسد و با تصویب آن فشار فروش در بازار کاهش یابد.

این کارشناس بازار سرمایه در پایان گفت: تحت چنین شرایطی اگر بازار بخواهد تغییر روند دهد، به نظر می‌رسد پالایشی‌ها و پتروشیمی‌های الفین‌ساز در سودآوری پیش‌رو باشند. اما فولادی‌ها و سیمانی‌ها احتمالا تا انتهای بهمن ماه با افت نوسان گاز همراه بوده، بنابراین عملکرد آنها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

منبع: اقتصادآنلاین

کد خبر: 1127066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =