تست احمد نور مثبت شد/ وضعیت ستاره زنیت در هاله‌ای از ابهام

تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر عراق و امارات با شوک کرونا مواجه شده به گونه ای که چند بازیکن این تیم مشکوک هستند و تست یک بازیکن هم مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، اردوی تیم ملی فوتبال ایران در حالی از عصر روز گذشته برای بازی با عراق و امارات در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آغاز شد که اعضای تیم برای حضور در تمرینات تست دادند.

پس از اعلام نتایج تست‌ها احمد نورالله‌ی هافبک ملی پوش شباب الاهلی امارات با پاسخ مثبت تست خود روبرو شد و اردوی تیم ملی را ترک کرده است.

به همین دلیل کمال کامیابی نیا هافبک باتجربه پرسپولیس که به همراه چند بازیکن دیگر نامش در لیست انتظار دراگان اسکوچیچ بوده به اردوی تیم ملی فراخوانده شده است. 

همچنین سردار آزمون که در اردوی تیم باشگاهی‌اش حضور دارد به صورت شفاهی اعلام شده کرونا گرفته، اما هنوز چیزی در خصوص عدم حضور او در اردو قطعی نیست. فدراسیون فوتبال برنامه سفر سردار آزمون را هماهنگ کرده و با وجود اعلام شفاهی مثبت بودن تست کرونای او، منتظر پاسخ کتبی در مورد وضعیت این بازیکن است.

در این خصوص مکاتبات با باشگاه زنیت روسیه در حال انجام است تا در صورت قطعی بودن کرونای این بازیکن، کادرفنی تصمیم‌گیری کند.

کد خبر: 1127089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =