تیراندازی در دانشگاه هایدلبرگ آلمان یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

رسانه‌های آلمانی از وقوع تیراندازی در دانشگاه هایدلبرگ در جنوب غربی آلمان خبر دادند که بر اساس برخی گزارش‌ها سه مجروح و یک کشته به بار آورده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از روزنامه اتریشی "استاندارد"، در محوطه دانشگاه هایدلبرگ در جنوب غربی آلمان یک مرد مسلح به چهار نفر تیراندازی کرد که تعدادی از آن ها به شدت مجروح شدند. خبرگزاری آلمان به نقل از محافل امنیتی خبر داد که یکی از مجروحین این حادثه که یک خانم بود و در معرض خطر مرگ قرار داشت و جراحات بالایی داشت جان خود را از دست داد.

بر اساس اطلاعات پلیس، یک فرد مسلح امروز ( دوشنبه) با یک اسلحه در سالن سخنرانی دانشکده پزشکی این دانشگاه و در جریان یک سخنرانی به سمت حاضران تیراندازی کرد. فرد مهاجم بعد از این اقدام خود را کشت. بر اساس اطلاعات محافل امنیتی در آلمان فردی که تیراندازی کرده احتمالا خودش یک دانشجو بوده است.

بر اساس تحقیقات اولیه مرد مسلح هیچ انگیزه سیاسی و یا مذهبی برای این اقدام نداشته است. وی چندین اسلحه همراه خود داشته و بعد از چند شلیک به سمت خود تیراندازی کرده و خود را هم کشته است. این اطلاعات هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

پلیس آلمان بعد از ظهر امروز خبر داد که فرض بر وجود یک عامل حمله است. در حال حاضر دیگر هیچ خطری وجود ندارد. مرد مسلح بعد از تیراندازی در سالن سخنرانی به سمت محوطه بیرون دانشگاه گریخت و خود را کشت.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره انگیزه اقدام این فرد مسلح وجود ندارد. همچنین درباره هویت این مرد فعلا اطلاعاتی وجود ندارد.

قرار است عصر امروز یک نشست خبری برگزار شده و رئیس دانشگاه در آن سخنرانی کند.

بنا به گزارش‌ها عامل تیراندازی از سلاحی با لوله بلند استفاده کرده است. پلیس آلمان از مردم خواسته است تا از گمانه‌زنی درباره انگیزه عامل تیراندازی خودداری کنند. کارآگاهان پلیس تاکنون نامه‌ای که از سوی عامل تیراندازی به جای مانده باشد پیدا نکرده‌اند.

شهر هایدلبرگ در جنوب فرانکفورت واقع شده و دانشگاه آن قدیمی‌ترین موسسه آموزش عالی در آلمان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1127100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =