وعده‌های مدیران پرسپولیس باز هم عملی نشد

وعده‌های عملی نشده مدیران پرسپولیس دلخوری و ناراحتی شدید سرخپوشان را در پی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ظاهراً وعده‌های پوچ مدیران پرسپولیس تمام‌شدنی نیست و فقط از یک مدیر به مدیر بعدی منتقل می‌شود. پس از وعده‌های عملی نشده صدری حالا نوبت به رضا درویش رسیده است و مدیرعامل جدید سرخپوشان پس از گذشت چند روز از وعده پرداخت مطالبات، هنوز به قول خود عمل نکرده است.

درویش و اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس که حدود دو هفته از انتصاب‌شان در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، در همان روز اول با حضور در اردوی پرسپولیس (پیش از دیدار با فجرسپاسی) قول دادند تا به زودی مطالبات عقب افتاده سرخپوشان را پرداخت کنند، اما پس از عملی نشدن این وعده‌ها، در آخرین وعده خود قول پرداخت 10 الی 15 درصدی مطالبات سرخپوشان تا روز شنبه را داده بودند که این بار نیز با گذشت سه روز همچنان خبری از پرداخت پول نیست، موضوعی که به شدت باعث ناراحتی و دلخوری اعضای تیم فوتبال پرسپولیس شده است و حتی زمزمه اعتراض دوباره سرخپوشان نیز به گوش می‌رسد.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون تنها 20 درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و معتقدند با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل جدید تاکنون هیچکدام از مشکلات این تیم برطرف نشده است و در صورت ادامه این روند باید منتظر روزهای پرالتهاب در اردوی سرخپوشان باشیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1127101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =