خوشحالم در روز تولدم پاس گل دادم/ امسال هم جزو مدعیان هستیم

دادن پاس گل در دیدار های حساس همیشه باعث خوشحالی است حالا اگر این اتفاق در روز تولد یک بازیکن باشد آن را جذاب تر نیز می کند، اتفاق خوبی که برای بازیکن مس رفسنجان رخ داده و باعث خوشحالی او شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مس رفسنجان در چارچوب هفته شانزدهم موفق شد با نتیجه سه بر یک سپاهان مدعی را از پیش رو بردارد. در همین خصوص خبرنگار ما گفتگویی با فراز امامعلی انجام داد که طی آن مهاجم مس در خصوص این پیروزی اظهار داشت: واقعا یک بازی جذاب و پر گلی را شاهد بودیم. خدا را شکر میکنم که توانستیم نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و نباید نگاهی به بدشانسی‌های اخیر این تیم داشت. آنها جزو مدعیان قهرمانی این فصل هستند اما ما با یک برنامه ریزی دقیق توانستیم بعد از گلی که دریافت کردیم خیلی زود کامبک بزنیم و نتیجه را به سود خودمان برگردانیم.

این بازیکن که روی گل سوم تیمش موثر بود و با یک کنترل دیدنی، پاس گل زیبایی برای محسن آذرباد فرستاد، در این باره عنوان کرد: خوشحالم که توانستم روز تولدم پاس گل بدهم چرا که در تمام این سالها در روز تولدم یا گل زده‌ام یا پاس گل داده‌ام و این موضوع را باز هم تکرار کردم. آذرباد توانست گل زیبایی را بزند و جا دارد این پیروزی را به او و دیگر بازیکنان تیم تبریک بگویم.

فراز امامعلی در مورد بازی در پست های مختلف در نیم‌فصل اول گفت: به درخواست آقای ربیعی من در 5 پست مختلف بازی کردم و همه تلاشم این بود که در هر کجای زمین هستم مثمرثمر باشم. شاید همه من را به عنوان مهاجم می‌شناسند اما واقعا امسال و نیم فصل دوم سال گذشته اینطور نبوده و من در خیلی از پست‌های دیگر بازی کرده‌ام. همیشه سعی کرده‌ام علاوه بر مثمرثمر بودن گلزنی هم بکنم چون این موضوع برایم واقعا لذت‌بخش است.

بازیکن مس رفسنجان در پایان درباره اینکه در نیم‌فصل دوم چه اهدافی در سر دارند، پاسخ داد: ما نیم‌فصل اول جزو مدعیان بودیم و قطعا سعی در ادامه همین روند داریم گرچه می‌دانیم کارمان در ادامه راه خیلی سخت‌تر از نیم‌فصل اول است.

کد خبر: 1127233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =