غوغای ستارگان برای کسب جام هفتم

تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی؛ پر افتخار ترین تیم کاراته ایران با شایستگی و بدون شکست، هفتمین بار قهرمان سوپرلیگ ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ امشب تیم پرافتخار کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار نهایی سوپرلیگ ایران در سالن شهید

افراسیابی تهران با نتیجه قاطع 21 به 7 تیم مدعی پاس ناجا را شکست داد و با شایستگی و بدون شکست، هفتمین بار قهرمان ایران شد.

این لیگ از اسفند سال گذشته آغاز شده و به دلیل پاندمی کرونا در کشور و همچنین برگزاری اردوها و مسابقه های مختلف ملی بارها به تعویق افتاده بود. 

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی؛ پر افتخار ترین تیم کاراته کشور با اشاره به تلاش یک ساله و شایستگی های شاگردانش، آنان را شایسته کسب عنوان هفتمین قهرمانی سوپرلیگ ایران دانست و این جام ارزشمند را به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم کرد.

همچنین دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، اضافه شدن هفتمین جام قهرمانی سوپرلیگ کاراته ایران را به تالار افتخارات ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را به خانواده بزرگ این دانشگاه تبریک گفت.

دکتر لشگری با تقدیر از توجه و حمایت های همه جانبه دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، موفقیت های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی را مرهون زحمات خستگی ناپذیر

یک تیم کاری حرفه‌ای در بخش های مختلف دانشگاه دانست و تاکید کرد: کشور و از جمله جامعه ورزش، از دو سال پیش با پاندمی کرونا رو به رو بوده اما برنامه ریزی ها در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به نحوی پیش رفته که با اولویت جوان گرایی و شناسایی و فرصت سازی برای استعدادهای ورزشی و همچنین توجه جدی به ورزش همگانی، از برند ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در سطح نخست ورزش کشور به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم.

احمد صافی سرمربی، 

بهمن حسن زاده سرپرست،

مهدی سلطانی مربی،

احسان حیدری مربی،

قاسم شهرجردی مربی،

ایمان گل محمدی مربی و همچنین

علی مسکینی، محمدطاها عبداللهی،

مهدی رحیمی نژاد، 

سیدعلی کریمی،

علی رحیمی، مهرداد پورشب، مهدی خدابخشی، 

ذبیح الله پورشب،

سجاد گنج زاده، سامان حیدری، علی اکبر دستجانی،

علی‌ زند، ابوالفضل شهرجردی و میلاد فرازمهر اعضای تیم قهرمان کاراته دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

غوغای ستارگان برای کسب جام هفتم

کد خبر: 1127244

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =