این بازیکنان به پرسپولیس نمی آیند!

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات یحیی گل محمدی درصدد تقویت تیم خود برآمد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ تیم پرسپولیس نیز مانند باقی تیم‌های لیگ برتر درصدد تقویت تیم خود برای نیم فصل دوم برامد به خصوص که به نظر می رسد تا این لحظه نتوانست خواسته هواداران را انجام دهد.

 همانطور که قبل از این نوشته بودیم یحیی گل محمدی قصد دارد برای دروازه خود سعید جلالی راد را جذب کند اما نام چند بازیکن دیگر نیز در لیست گل محمدی به چشم خورد بازیکنانی که به نظر می رسد در این مقطع به پرسپولیس نخواهند آمد.

 پس از اینکه مشخص شد بدهی‌های خارجی باشگاه پرسپولیس به قدری زیاد است که مشکلات مالی بسیار را برای این باشگاه به وجود آورده است. علاوه بر وزارت ورزش که به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود بهتر است تا زمانی که پرونده های خارجی خود را نبسته است قید جذب بازیکن خارجی را بزند، باشگاه پرسپولیس در حال حاضر نمی تواند رضایت نامه بازیکنان خارجی را پرداخت کند چرا که بازیکنان خوب خارجی به طور قطع تحت قرارداد تیم‌های دیگری هستند و از این رو یحیی گل محمدی به گزینه‌های داخلی رو آورده است اما به نظر می‌رسد که همچنان مشکلاتی سد راه جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی وجود داشته باشد.

 شنیده ها حاکی از این است که یحیی گل محمدی نام دو بازیکن را که طرح قرارداد باشگاه خود هستند درویش تحویل داده است و اعلام کرده است که یکی از این دو بازیکن را برای آغاز نیم فصل جدید نیاز دارد.

 شهباززاده و مغانلو دو بازیکنی هستند که یحیی گل محمدی با اعلام به مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس خواستار جذب یکی از آنها در نیم فصل شده است اما نکته قابل توجه می‌باشد این است که هر دو این بازیکنان با سپاهان قرارداد دارند و آن طور که پیداست محال ممکن است سپاهان بازیکنان خود را به پرسپولیس بدهد.

مهسا حسینی

کد خبر: 1127313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =