مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۶ بهمن

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در  سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در چهارشنبه (۶ بهمن)  را در ادامه می‌خوانید:

سرپرست سرای نوآوری سلامت کار دانشگاه آزاد اسلامی اراک منصوب شد

رامین زارع به عنوان سرپرست سرای نوآوری سلامت کار دانشگاه آزاد اسلامی اراک منصوب شد.ابراهیم گیوکی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، در حکمی، دکتر رامین زارع عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی واحد اراک را به عنوان سرپرست سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک منصوب کرد. 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکزی در حاشیه اولین جلسه هیات رییسه واحد اراک وظایف سرپرست سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک را تشریح کرد. گیوکی، همکاری در راهبری و هدایت بازار و سرای نوآوری، کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها، نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید، ساماندهی کسب درآمدهای پایدار از طریق فروش خدمات علمی، نوآوری و فناوری به سایر بخش‌ها و ساماندهی و اجرای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اقتصاد دانش‌بنیان و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای را از وظایف سرپرست سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک عنوان کرد. تنظیم و تأیید پیش‌نویس قراردادها و تفاهم‌نامه‌های کاری و تجاری در چارچوب سیاست‌های کاری، پی‌گیری و مدیریت مسائل و مشکلات دعاوی حقوقی مرتبط با حوزه کاری تا حصول نتیجه نهایی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نوآوری و فناوری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، ارائه راهکار در جهت ارتباط بین دانشگاه، صنعت و فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان  را از زارع خواستار شد.
همچنین درابتدای شروع اولین جلسه هیات رییسه واحد اراک از اعضای تیم دانشجویی بتن دانشگاه و اعضای انجمن علمی شیمی دانشگاه تقدیر شد و احکام سرپرستان جدید دانشکده علوم پزشکی واحد اراک (سرکار خانم دکتر جلالوندی) ،دانشکده مهارت و کار آفرینی(غلامرضا کوچکی) و سرای سلامت کار  رامین زارع) توسط گیوکی سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان اهدا شد.
سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی، بررسی طرح‌های درآمدزا در حوزه‌های مختلف دانشگاه اعم از فرهنگی، آموزشی، مهارتی و پژوهشی، بررسی مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری و دانش‌بنیان، پی‌گیری امور سرا و ساماندهی فعالیت سرا، هدایت و ساماندهی فعالیت‌های واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و نوآوری وپی‌گیری و مدیریت تشکیل کنسرسیوم‌ها و برقراری اتحاد تجاری با دیگر واحدها و مراکز آموزشی را از دیگر وظایف سرپرست سرای نوآوری سلامت کار واحد اراک برشمرد. 
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ، تنظیم و تأیید پیش‌نویس قراردادها و تفاهم‌نامه‌های کاری و تجاری در چارچوب سیاست‌های کاری، پی‌گیری و مدیریت مسائل و مشکلات دعاوی حقوقی مرتبط با حوزه کاری تا حصول نتیجه نهایی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نوآوری و فناوری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، ارائه راهکار در جهت ارتباط بین دانشگاه، صنعت و فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان  را از زارع خواستار شد.
همچنین درابتدای شروع اولین جلسه هیات رییسه واحد اراک از اعضای تیم دانشجویی بتن دانشگاه و اعضای انجمن علمی شیمی دانشگاه تقدیر شد و احکام سرپرستان جدید دانشکده علوم پزشکی واحد اراک (سرکار خانم دکتر جلالوندی) ،دانشکده مهارت و کار آفرینی(غلامرضا کوچکی) و سرای سلامت کار (دکتر رامین زارع) توسط دکتر گیوکی سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان اهدا شد.

 فعالیت بیش از ۵۰۰ آزمایشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی

محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در نشست تفاهم نامه همکاری‌های مشترک این دانشگاه با اعضای اتاق اصناف خراسان رضوی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، جزء صد دانشگاه برتر آسیا و همچنین جزء ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیاست.

 مرادی با اشاره به تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: بزرگترین کوره های ریخته گری در دانشگاههای کشور متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است.

وی بر همکاری های دو جانبه اتاق اصناف و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در حوزه های آموزشی با وجود ظرفیت های بی نظیر در این دانشگاه تأکید کرد و افزود: می توانیم دوره‌های طراحی لباس، طراحی صنعتی، مشتری مداری، مدیریت کسب و کار و... را در مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار کنیم.  

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی اظهار داشت: چندین آزمایشگاه استاندارد و مورد تأیید معاونت ریاست جمهوری به ویژه در حوزه صنایع غذایی و استانداردسازی تولید و ساخت در زمینه صنایع غذایی و کسب و کارهای تولیدی کوچک در اختیار داریم که این ظرفیت در استان خراسان رضوی چیزی حدود ۵۱۰ آزمایشگاه و کارگاه است و در شهر مشهد به ۲۸۳ آزمایشگاه می رسد که برخی از این آزمایشگاه‌ها در کشور بی نظیر هستند.

بیست و ششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

بیست و ششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مرحله استانی با حضور ۱۴۰ نفر از دانشجویان، استادان و کارکنان در دو بخش خواهر و برادر به‌صورت حضوری و مجازی در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه (برادران)، سالن شهریار دانشگاه آزاد تبریز (خواهران) و در سالن شمس تبریزی واحد تبریز به‌صورت مجازی به همت کانون قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد. در این دوره داوری مسابقات در بخش برادران را مجید باوردی در بخش تجوید، مهدی محمدزاده مجید در بخش لحن، علی اصلانی در بخش صوت، در بخش خواهران محبوبه نصیری در بخش تجوید، ام‌البنین طالبی در بخش صوت، راحله گل‌زاده در بخش وقف و ابتدا و حسن حفظ و مرضیه توفیق‌نیا در بخش لحن برعهده داشتند.

پنج چرخش تحول‌آفرین تا سال ۱۴۰۵ را در دانشگاه پیش‌بینی کرده‌ایم 

 محمدرضا دهقانی اشکذری، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق که در سالن کنفرانس خواجه نصیرالدین طوسی این دانشگاه برگزار شد، گفت: از امسال تا سال ۱۴۰۵ پنج چرخش تحول‌آفرین را در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد پیش‌بینی کرده‌ایم و شهرستان بافق یکی از مکان‌هایی است که به‌دلیل ظرفیت عظیم انسانی می‌تواند نقطه الگو باشد، به‌طوری‌که واحد بافق در سال ۱۴۰۰ توانسته دو عنوان کشوری را در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی کسب کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اضافه کرد: دانشگاهی که در آن علم تبدیل به ثروت نشود، دانشگاه موثری نیست و باید در آن خلق ثروت و ارزش شود. این دانشگاه از ایده‌های کارآفرین حمایت می‌کند.

عباس فتاحی بافقی با بیان اینکه امیدواریم شهرستان بافق از ایده‌های دانشجویانی که منجر به سرمایه‌گذاری و کارآفرینی شود، بیشترین استفاده را ببرد، افزود: ارتباط بیش از پیش صنعت و دانشگاه انگیزه دانشجویان برای ادامه تحصیل را افزایش خواهد داد.

مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی و حمایت از کارکنان فولاد کشور هم از معدن به‌عنوان ثروت اصلی بافق یاد کرد و گفت: امروز در حل مسائل اشتغال و کارآفرینی در حوزه بانوان نیاز به یک ریل‌گذاری جدید داریم و معدن و ثروت اصلی شهرستان بافق بانوان جوان و پرانرژی شهرستان بافق هستند.

مجتبی حمیدیان توضیح داد: یکی از مشکلات اصلی در حوزه شکوفایی استعدادها توجه زیاد به موضوع آموزش در مقابل یادگیری واقعی است و این مسئولیت برعهده دانشگاه‌هاست که با صلاحیت‌ترین نهاد در این زمینه هستند.

رقابت ۱۲ تیم در رقابت‌ کرسی آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان

مرحله دوم رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی استان خراسان‌رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان با رقابت ۱۲ تیم چهار نفری برگزار شد. این رویداد ملی به همت دانشجویان کانون‌های فرهنگی و هنری و حوزه بسیج دانشجویی نبی‌اکرم(ص) و حمایت شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان و استان خراسان‌رضوی در تالار اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی قوچان با رقابت ۱۲ تیم چهار نفری موافق و منتقد در چهار موضوع افزایش سن تجرد و تغییر نگاه جوانان به ازدواج تحت تأثیر فرهنگ غرب و تبلیغات رسانه‌ای غربی،اشتغال زنان در جامعه اثر منفی بر ازدواج و ثبات زندگی، خدمت سربازی باعث تلف شدن وقت جوانان و پوشش امری شخصی است و دولت نمی‌تواند در آن دخالت کند، برگزار شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1127315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =