مظلومی: ترکیب تیم ملی تغییر می‌کند/ طارمی نرسید

عضو هیات مدیره استقلال گفت: مهدی طارمی هم که هنوز نتوانسته خودش را به سایر بازیکنان برساند و فکر می‌کنم تیم ملی با یک ترکیب جدید در این دیدار به میدان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  پرویز مظلومی پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه دیدار مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: متاسفانه اخبار خوبی در خصوص تیم ملی به گوش نرسید چند بازیکن تیم به دلیل مثبت بودن تست کرونایشان نتوانستند در این اردو در کنار تیم ملی باشند. مهدی طارمی هم که هنوز نتوانسته خودش را به سایر بازیکنان برساند و فکر می‌کنم تیم ملی با یک ترکیب جدید در این دیدار به میدان خواهد رفت.

وی ادامه داد: در جدول شرایط خوبی داریم و می‌توان گفت به نوعی صعودمان به مرحله بعدی قطعی است و امیدوارم بتوانیم مقابل عراق با کسب سه امتیاز صعودمان را قطعی کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص لیست تیم ملی تصریح کرد: لیست تیم ملی نشان می‌دهد که اسکوچیچ بیشتر دوست دارد از بازیکنانی که خارج از کشور مشغول به بازی هستند استفاده کنند و با آنکه اکثر بازی‌های لیگ برتر را نگاه می‌کند اما زیاد از لیگ خودمان بازیکن دعوت نمی‌کند به نظرم استقلال که در نیم فصل اول شرایط خوبی داشت باید بازیکنان بیشتری از آن به تیم ملی دعوت می‌شد اما می‌بینید که ملی پوشان استقلال زیاد نیستند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کد خبر: 1127322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =