قیمت سکه افزایشی شد

قیمت سکه امروز (چهارشنبه، ششم بهمن‌ماه) در بازار تهران با ۲۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۱۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۳۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۴۹ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۴۱۴ هزار تومان شد.

قیمت اُنس جهانی طلا با ۶ دلار افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک‌هزار و ۸۴۴ دلار و ۹۸ سنت معامله شد.

بر اساس این گزارش، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. نرخ دلار در صرافی‌های بانکی از چند هفته گذشته پس از مدت‌ها تثبیت قیمت در کانال ۲۷ هزار تومان، به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و از ۲۷ دی ماه وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد. این کاهش قیمت‌ها موجب افت قیمت سکه و طلا در روزهای گذشته شده است. البته در برخی روزها شاهد رشد اندک بهای سکه و طلا نیز بودیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1127376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =