استعفای گل‌محمدی از پرسپولیس حرفه‌ای و منطقی بود

رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اقدام یحیی گل‌محمدی برای استعفا از سرمربیگری این تیم را کاری حرفه‌ای و منطقی دانست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ بیژن ذوالفقارنسب درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس اظهار کرد: به هر حال باشگاه یکسری مشکلات انباشته شده دارد. هیچکس هم پیگیر رفع این مشکلات نیست. ان‌شاءالله که همه اینها ختم به خیر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی باید مشکلات را حل کند، گفت: اعضای هیئت مدیره سابقه کار در باشگاه را دارند و آنها باید مشاوران خوبی را دعوت به کار کنند، چون آنطور که من اطلاع دارم بخش عمده بدهی‌ها مربوط به خارج از کشور است و در مراجع بین‌المللی تشکیل پرونده شده است. به نظرم آنها باید خیلی بیشتر از اینها فعال باشند.

رئیس مستعفی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه دلیل گل‌محمدی برای استعفا مشکلات مالی بوده است، تصریح کرد: من الان خیلی در جریان امور باشگاه نیستم و جزئیات قرارداد گل‌محمدی را نمی‌دانم، ولی چنانچه او برای حمایت از بازیکنان تیمش استعفا کرده باشد، منطقی است. به نظرم گل‌محمدی یک حمایت کاری و منطقی از بازیکنانش کرده است. این نشان می‌دهد او فقط در زمین مسابقه و تمرین مربی نیست و مربی زمان نیازهای بازیکنان هم است. حالا اگر پشت سرمان حرف در نیاورند به لحاظ حرفه‌ای کار منطقی انجام داده و از بازیکنان مثل فرزندانش حمایت کرده است.

ذوالفقارنسب در واکنش به طرح این موضوع که رضا درویش نیز در این شرایط کار سختی برای ادامه کار در باشگاه دارد، یادآور شد: واقعاً نمی‌دانم. او باید درصدد رفع مشکلات و برقراری ارتباطات اقتصادی باشد تا باشگاه بتواند به تعهداتش عمل کند. وظیفه مدیرعامل همین است تا از راه‌های مختلف منابع مالی گوناگون را پیدا کند. باشگاهی که دو سه حامی مالی قدرتمند داشته باشد قطعاً پول خواهد داشت و این مشکلات به سراغش نخواهد آمد.

آیا وزیر ورزش با استعفای شما از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس موافقت کرده است؟، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: واقعاً اطلاع ندارم. یعنی نه از مثبت و نه از منفی آن، اطلاع ندارم.

ذوالفقارنسب در پایان در مورد اینکه تیم پرسپولیس با این شرایط کار سختی در ادامه راه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با شناختی که از مجموعه دارم فکر می‌کنم هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود. اگر این اتفاق بیفتد خیلی زود این تیم به جایگاه خودش باز خواهد گشت. خدا را شکر در نیم‌فصل اول هم امتیازات خوبی کسب شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر: 1127396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =