عراق پس از اعلام نتایج تست‌های کرونا به AFC شکایت کرد

فدراسیون فوتبال عراق از ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در بازی تیم ملی این کشور برابر ایران به طور رسمی شکایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری الراصد عراق، غیث المهنا، مدیر اداری تیم ملی فوتبال عراق گفت: از ناظر بازی ایران و عراق در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 به AFC شکایت کردیم و خواهان بررسی دوباره تمامی موارد بهداشتی و نتایج تست کرونا اعضای تیم ملی عراق شدیم.

المهنا افزود: تمامی اتفاق‌های رخ داده برای تیم ملی فوتبال عراق پس از ورود به تهران را فهرست و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم. در یک گروه نتایج تست‌های کرونا با تأخیر اعلام شد و گروه شش نفره‌ای نیز تست مجدد دادند. در نتیجه جدید مشخص شد که سه نفر از آنها مبتلا به کرونا نیستند و با نتیجه اولیه تفاوت دارد.

مدیر تیم ملی فوتبال عراق افزود: علاوه بر تاخیر در اعلام نتایج تست کرونا اعضای تیم ملی فوتبال که حتی تا امروز ادامه داشت ساعت 10 شب گذشته تماسی از ناظر بهداشتی بازی با ایران دریافت کردیم. وی به ما اعلام کرد نتایج تمامی تست‌های پایانی منفی هستند. ساعت 12 شب نیز با دریافت تماس دیگری مبنی بر مثبت شدن تست کرونا 4 بازیکن و دیگر اعضای تیم ملی عراق شگفت‌زده شدیم. امیدواریم پاسخ رسمی از AFC در ساعات آینده دریافت کنیم.

دیدار ایران و عراق در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A آسیا از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 16 امتیاز صدرنشین است. بعد از ایران، کره جنوبی (14 امتیاز)، امارات (شش امتیاز)، لبنان (پنج امتیاز)، عراق (چهار امتیاز) و سوریه (دو امتیاز) دوم تا ششم هستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1127440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =