زاینده رود دوباره زنده می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به توافق صورت گرفته بین کشاورزان و ضرورت تعیین زمان بازگشایی زاینده‌رود برای کشت، سه شنبه ۱۲ بهمن افزایش خروجی سد برای توزیع آب در شبکه‌های آبیاری شرق اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهران زینلیان با اشاره به جزئیات جریان دوباره زاینده‌رود اظهار داشت: بر اساس تصمیم کارگروه سازگاری با کم‌آبی مبنی بر انجام توافق کشاورزان مناطق شهرستان‌های شرق و شهرستان‌های غرب استان و تعیین تکلیف زمان بازگشایی زاینده رود، در این مورد توافق لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به توافق صورت گرفته بین کشاورزان و همچنین ضرورت تعیین تکلیف زمان بازگشایی زاینده رود به منظور زمینه‌سازی لازم برای کشت، مقرر شد روز سه شنبه مورخ 12 بهمن ماه نسبت به افزایش خروجی سد زاینده‌رود به منظور توزیع آب در شبکه های آبیاری شرق اصفهان اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: میزان حجم بازگشایی آب برای مناطق شرق استان بر اساس حجم موجود سد زاینده‌رود و با رعایت خط قرمز شرب آب استان انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، بنا بر اعلام مسئولان و در شرایطی که قرار بود تصمیم‌گیری در این خصوص شنبه هفته آینده انجام شود، این اطلاع رسانی و تصمیم گیری از سوی استانداری اصفهان پیش از موعد جلسه روز شنبه انجام شد تا کشاورزان فرصت آماده سازی زمین به منظور کشت را داشته باشند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1127459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =