پشت پرده استعفا یحیی از پرسپولیس

روز گذشته خبر استعفا یحیی گل‌محمدی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد و گمانه زنی های زیادی از پشت پرده این استعفا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ روز گذشته خبر استعفای یحیی گل محمدی در رسانه ها منتشر شد و برخی رسانه‌ها معتقد بودند که این استعفا تنها به واکنش مشکلات جدید پرسپولیس می باشد که حتی مدیرعامل جدید نیز تا این لحظه نتوانسته آنها را حل کند.

 عده‌ای دیگر نیز معتقد بودند که استعفا یحیی گل محمدی به خاطر گرفتن امتیازات بیشتر است و حتی افشین قطبی، سرمربی سابق پرسپولیس، نیز در یک برنامه تلویزیونی این موضوع را عنوان کرد.

 ساعاتی پیش رسانه‌ها خبر از استعفای محرم نویدکیا دادند. نویدکیا که روزهای خوبی را در سپاهان پشت‌سر نمی‌گذاشت بالاخره استعفای خود را اعلام کرد.

 شنیده ها حاکی از این است که ساکت،مدیرعامل سپاهان، با پیشنهاد نجومی به یحیی گل محمدی قصد دارد که وی را به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب کند و شایعات حاکی از این است که به دلیل اینکه رقم پیشنهادی سپاهان از پرسپولیس بیشتر بوده است، گل محمدی حاضر شده است که استعفای خود را اعلام کند. البته ناگفته نماند که درویش روز گذشته اعلام کرد که استفاده گلمحمدی هنوز به او نرسیده است و از طرفی همانطور که قبلاً نوشتیم، مجید صدری سرپرست سابق پرسپولیس، قرارداد یحیی گل محمدی را تا مبلغ قابل توجهی بالا برده است و باید دید که سپاهان چه مبلغی به وی پیشنهاد دادند و آیا گلمحمدی با ساکت برای حضور در سپاهان به توافق خواهد رسید یا خیر؟

مهسا حسینی

کد خبر: 1127460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =