طاهرخانی: می‌خواهم از نساجی به تیم ملی برسم

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران به دنبال این است تا از نساجی به پیراهن تیم ملی برسد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مصاف دو تیم فجر سپاسی و نساجی مازندران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که تیم میهمان یعنی نساجی تا واپسین لحظات از حریف عقب بود. ناجی نماینده مازندران در این دیدار شاهین طاهرخانی بود. او که از دقیقه 89 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد در دقیقه 93 گلزنی کرد و تیمش را از باخت نجات داد تا عنوان تعویض طلایی این مصاف را به نام خود ثبت کند.

طاهرخانی که در همین خصوص گفتگویی با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز انجام داد، درباره این دیدار اظهار داشت: واقعا ما با هدف حفظ روند نباختن‌هایمان و برای کسب تمام امتیازات وارد زمین بازی شدیم ولی در نهایت همه چیز مساوی تمام شد. فجر هم تیم بسیار خوبی بود و کار را برای ما سخت کرد تا سهم هر تیم از دیدار فقط یک امتیاز باشد.

این بازیکن در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: لطف و عنایت خداوند بود که باعث شد من گل بزنم. خیلی از این بابت خوشحال هستم و به هر حالی همین که یک امتیاز گرفتیم هم خیلی خوب است. انشاالله که باز هم بتوانم به هر نحوی شده به تیمم کمک کنم.

مدافع نساجی در مورد کار کردن زیر نظر ساکت الهامی عنوان کرد: شاید کار با آقای الهامی در ابتدا سخت بود اما هر چه جلوتر رفتیم نکات بیشتری از ایشان یاد گرفتم و سعی کردم خودم را با دستورات سرمربی وفق بدهم و الان شرایط خیلی خوب است و امیدوارم به نحوی پیش برود که بتوانم با انجام بازی‌های بسیار خوب برای تیمم در نهایت به تیم ملی هم دعوت شوم.

طاهرخانی در پایان صحبت هایش افزود: نساجی تیم پرطرفداری است. مطمئنم که آینده درخشانی در انتظارمان است. بچه‌ها تمام تلاششان را در این راه به کار می‌گیرند و من هم به نوبه خودم سعی میکنم همیشه بهترین باشم.

کد خبر: 1127463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =