میزان یارانه اعتباری خرید کتاب افزایش یافت / بازگشایی مجدد سامانه ثبت نام

محمد خلج گفت: با توجه به تماس‌های مکرر و استقبال دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار یارانه خرید کتاب ویژه این گروه‌ها را افزایش داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، محمد خلج گفت: با توجه به تماس‌های مکرر و استقبال دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتبار یارانه خرید کتاب ویژه این گروه‌ها را افزایش داد و سامانه ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب به نشانی ketab.ir مجدد برای ثبت‌نام علاقه‌مندان در دسترس قرار گرفته است.

محمد خلج تاکید کرد: با توجه به این‌که در روزهای پایانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران قرار داریم، دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و خرید کتاب اقدام کنند. یارانه خرید کتاب (بن کتاب) به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند و برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانه اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می‌شود.

وی بیان کرد: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۵۰ هزار تومان است که ۱۵۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۱۰۰ هزار تومان نیز سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

خلج گفت: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی نیز ۵۰۰ هزار تومان است که ۲۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۲۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران خواهد بود.

محمد خلج در پایان گفت: هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانه خرید کتاب (بن کتاب) است و هنگام ثبت‌نام، شماره تلفن همراه باید فعال، در دسترس و «در اختیار» شخص ثبت‌نام کننده (کد ملی خریدار) باشد.
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز شده است و تا دهم بهمن ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1127551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =