آمریکا به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست و به دنبال تغییر رفتار ملت ایران یعنی کوتاه آمدن مردم از تمام ارزش‌ها و آرمان‌ها و استقلالش است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی  با تأکید بر غیر اعتماد بودن آمریکا برای مذاکره گفت:‌ یک فرد عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود. آمریکا قابل اعتماد نیست، آمریکا اهل فریب و نقض عهد است.

وی افزود: آمریکا به کمتر از نابودی ملت ایران راضی نیست و به دنبال تغییر رفتار ملت ایران یعنی کوتاه آمدن مردم از تمام ارزش‌ها و آرمان‌ها و استقلالش است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ‌آمریکا در ظاهر به ما لبخند می‌زند اما در باطن دشمن قسم خورده و خصم دیرین ملت ایران است. 

گودرزی خاطرنشان کرد: آمریکا هاضمه‌ای سیری‌ناپذیر دارد و به دنبال مسلط بر این کشور و منافع ملت ما است و اگر کسی به آمریکا اعتماد کند تنها ثمره آن از دست رفتن فرصت‌ها و متوقف کردن چرخ پیشرفت کشور است.

وی افزود: برای شناخت آمریکا نیاز نیست اذهان را به دهه‌های قبل هدایت کنیم و به 10 سال و 20 سال و 50 سال پیش برگردیم؛ چرا که در همین دو سه سال اخیر رفتار خصمانه آمریکا در قبال ملت ایران کاملاً مشخص است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 1127588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =