شمارش معکوس برای جدایی سردار آزمون از زنیت آغاز شد

بعد از آنکه آزمون با انتشار پیامی به نوعی از مربیان، بازیکنان و هواداران زنیت خداحافظی کرد، گمانه زنی‌ها از جدایی قریب الوقوع او بالا گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  شمارش معکوس برای جدایی سردار آزمون از تیم زنیت سنت پترزبورگ بعد از سه فصل حضور در این تیم آغاز شده است. بعد از آنکه آزمون با انتشار پیامی به نوعی از مربیان، بازیکنان و هواداران زنیت خداحافظی کرد، گمانه زنی‌ها از جدایی قریب الوقوع او بالا گرفت.

آزمون چندی پیش با باشگاه بایر لورکوزن برای عقد قرارداد پنج ساله به توافق رسید و انتشار عکس و خبر این توافق، حسابی مدیران باشگاه زنیت را عصبانی کرد.

زنیت که آزمون را با مبلغی در حدود ۱۲ میلیون یورو در سال ۲۰۱۹ از باشگاه روبین کازان به خدمت گرفته بود، امیدوار بود با ترانسفر این مهاجم تیم ملی ایران پول خوبی به دست بیاورد.

آزمون در این سال‌های اخیر همواره پیشنهادات خوبی داشت اما زنیت یا خود بازیکن تمایلی به ترانسفر شدن و در نتیجه درآمدزایی نداشتند. این موضوع تا نقل و انتقالات زمستانی این فصل پیش رفت و حتی بحث پیشنهاد از باشگاه‌های لیون فرانسه و یوونتوس ایتالیا به آزمون حسابی سر و صدا به پا کرد.

شمارش معکوس برای جدایی سردار آزمون/ آماده‌باش به بایر لورکوزن

همانطور که گفته شد، مهاجم ۲۷ ساله ایران بعد از توافق با باشگاه لورکوزن باعث خشم مدیران زنیت شد. صحبت از تنبیه آزمون با تبعید به تیم دوم زنیت و جریمه مالی به میان آمد. حتی گفته شد آزمون گروه بازیکنان زنیت در شبکه‌های اجتماعی را ترک کرده است.

زنیت در اقدامی مشکوک و به بهانه ابتلای آزمون به ویروس کرونا، از سفر این مهاجم به ایران و همراهی تیم ملی کشورمان برای دیدار با عراق و امارات خودداری کرد. این در حالی بود که خود آزمون اعتقاد داشت حتی اگر تست کرونایش منفی بود، زنیت به او اجازه حضور در ایران نمی‌داد.

همه این مسائل باعث شد تا زنیت برای به خدمت گرفتن جانشین سردار آزمون سرعت کار خود را بیشتر کند. زنیتی ها در نهایت با «یوری آلبرتو» مهاجم ۲۰ ساله تیم اینترناسیونال برزیل به توافق رسید. در حالی که قرار بود آلبرتو در تابستان به زنیت برود، مسائلی که برای آزمون پیش آمد باعث شد تا مدیران زنیت به فکر جذب او در همین نقل و انتقالات زمستانی بیافتند.

تیم زنیت امروز برای برپایی دومین اردوی نیم فصل خود از امارات راهی پرتغال شد و در لیست این تیم نامی از سردار آزمون دیده نمی‌شد. از سوی دیگر بعضی از رسانه‌های روسی خبر دادند یوری آلبرتو به زودی و بعد از عقد قرارداد رسمی، به اردوی زنیت در پرتغال اضافه می‌شود.

در نهایت «الکساندر مدودف» مدیرعامل باشگاه زنیت به صورت رسمی در مورد اطلاعاتی مبنی بر خروج احتمالی سردار آزمون مهاجم به مقصد باشگاه بایر لورکوزن در زمستان و انتقال یوری آلبرتو به زنیت اظهار نظر کرد.

مدودوف امروز شنبه در گفتگو با RB Sport تایید کرد که پرونده انتقال آلبرتو و آزمون در آستانه نهایی شدن است. از آنجا که سهمیه بازیکنان خارجی زنیت تکمیل است بدون شک با حضور آلبرتو، یک بازیکن خارجی دیگر باید از لیست باشگاه روسی خارج شود. این گزینه با توجه به شرایط موجود کسی نیست جز سردار آزمون.

هرچند مدودوف به صورت مشخص نامی از لورکوزن برای آزمون نیاورده است اما دور از ذهن نیست که زنیت مهاجم ایرانی خود را در ازای ۳ تا ۴ میلیون یورو در همین نقل و انتقالات زمستانی راهی لورکوزن کند؛ در غیر اینصورت به تیم دوم زنیت می رود و یا به تیم دیگری قرض داده می شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

کد خبر: 1127703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =