صنعت آموزش الکترونیکی در جهان ۲۴۰ میلیارد دلار ارزش دارد

صنعت آموزش الکترونیکی در جهان ۲۴۰ میلیارد دلار ارزش دارد. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که ارزش بازار آموزش الکترونیکی تا سال ۲۰۲۶ به ۴۵۷.۸ میلیارد دلار می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صنعت آموزش الکترونیکی در جهان ۲۴۰ میلیارد دلار ارزش دارد. آمارهای منتشر شده از یادگیری الکترونیکی پیش‌بینی می‌کند که بازار جهانی آموزش الکترونیکی تا سال ۲۰۲۲ بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار رشد کند.

کارشناسان معتقدند که ارزش بازار آموزش الکترونیکی تا سال ۲۰۲۶ به ۴۵۷.۸ میلیارد دلار می‌رسد. به این دلیل که موسسات بیشتری فرصت یادگیری با تلفن همراه را برای مردم مناطق دوردست فراهم می‌کنند و این فرصت سبب رشد بازار آموزش الکترونیکی با نرخ ۱۰.۳ درصدی در سال خواهد شد.

یادگیری الکترونیکی فعالیتی برای یادگیری یا آموزش از طریق منابع دیجیتال است. آموزش الکترونیکی مبتنی بر آموزش رسمی است؛ اما به کمک دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ تاپ و موبایل ارائه می‌شود. آموزش به طور کلی دو نوع رسمی و غیررسمی دارد که آموزش الکترونیکی بخشی از سیستم آموزش غیررسمی شناخته می‌شود؛ اما امروز مرزهای بین این ۲ سیستم در حال محو شدن است.

تقاضا برای یادگیری الکترونیکی به دلایل مختلفی در سالهای اخیر افزایش یافته است. نخستین عامل، انقلاب مخابراتی است که اینترنت را برای جمعیت وسیعی مقرون به صرفه و دردسترس کرده است. همچنین انقلاب دیجیتال، سبب تولید دستگاه‌های الکترونیکی مقرون به صرفه شده است که تقاضا برای آموزش الکترونیکی را افزایش داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1127785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =