قیمت لوازم خانگی کاهش پیدا نمی‌کند

در حال حاضر مشاهده بازار لوازم خانگی نشان می دهد تغییری در لیست اعلامی شرکت های لوازم خانگی به وجود نیامده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یک ماهی از افزایش قیمت لوازم‌خانگی توسط تولیدکنندگان می‌گذرد و هنوز خبری از کاهش قیمت ها نیست. البته این اقدام با وجود مخالفت وزارت صنعت و سازمان حمایت صورت گرفته است. چراکه مفتح معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت اعلام کرده است "لوازم خانگی جزو کالاهای مشمول درج قیمت تولیدکننده است و مجوزی برای افزایش قیمت تولیدکننده صادر نشده است. برهمین اساس اگر افزایش قیمتی اعمال شده باشد غیرقانونی و بدون مجوز است و ما آن را پیگیری خواهیم کرد". 

در حال حاضر مشاهده بازار لوازم خانگی نشان می دهد تغییری در لیست اعلامی شرکت های لوازم خانگی به وجود نیامده و تمام معاملات بازار براساس قیمت های جدید انجام می شود این در حالی است که قرار بود برخورد لازم با متخلفین انجام و قیمت ها برگردانده شوند.

به اعتقاد فروشندگان لوازم خانگی بازار در بدترین رکود قرارداشته و با وجود افزایش قیمت ها ما برای فروش مجبور به ارائه تحفیفات بیشتر به هستیم. این در حالی است که با نزدیک شدن به بازار شب عید توقع فروش بهتر را داشتیم اما امروز بازار به هیچ عنوان شباهتی به بازار شب عید ندارد.

نمایندگی های فروش تعدادی از شرکت های لوازم خانگی نیز  در گفت وگو با خبرنگار تسنیم می گویند فعلاً شرکت تصمیمی برای برگرداندن قیمت ها ندارد زیرا تولید در شرایط فعلی پر هزینه شده و ما برای فعالیت خود نیازمند تغییرات قیمتی هستیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1127861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =