شرایط دانشگاه آلمانی برای حفاظت دانشجویان در برابر ویروس کرونا

دانشگاه هایدلبرگ آلمان با اعمال قوانینی از جمله داشتن گواهینامه ۳G معتبر (افراد واکسینه شده، تازه بهبودیافته یا تست داده)، آموزش‌های خود را به صورت حضوری برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه هایدلبرگ آلمان با اعمال قوانینی از جمله داشتن گواهینامه ۳G معتبر، آموزش‌های خود را به صورت حضوری برگزار می‌کنند. بر اساس این قانون، دسترسی به اماکن دانشگاه هایدلبرگ تنها با گواهینامه ۳G معتبر (افراد واکسینه شده، تازه بهبودیافته یا تست داده) امکان‌پذیر است.

گواهینامه ۳G در تمام فعالیت‌های دانشگاهی (کلاس‌ها، سخنرانی‌ها و امتحانات) اعمال می‌شود. دانشجویانی که هنوز واکسینه نشده‌اند و به کرونا هم مبتلا نشده‌اند، ملزم به ارائه نتیجه منفی تست کرونای خود هستند. تنها تست‌هایی مورد پذیرش هستند که در مراکز دانشگاهی یا آزمایش عمومی (معتبر برای ۲۴ ساعت) یا یک آزمایش PCR (معتبر برای ۴۸ ساعت) انجام شده باشند.

تایید گواهینامه‌ها در سخنرانی‌ها و کلاس‌ها از طریق بررسی‌های همه جانبه ادامه خواهد داشت. این دانشگاه همچنین تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ از دانشجویان تست رایگان کرونا می‌گیرد. کارکنان دانشگاه هم می‌توانند هفته‌ای ۲ بار از تست رایگان کرونای دانشگاه استفاده کنند.

پوشیدن ماسک FFP۲ در داخل ساختمان‌های دانشگاه الزامی است. کارمندان دارای گواهینامه می‌توانند از ماسک‌های جراحی هم استفاده کنند.

قوانین کنونی کرونا، شرایط عمومی قابل اعتمادی را برای ترم زمستانی دانشگاه ایجاد خواهد کرد. دانشگاه هایدلبرگ، سخنرانی‌ها و کلاس‌های خود را در محوطه دانشگاه برگزار می‌کند و آنها را با فرمت‌های تدریس آنلاین، پیشنهادات آموزشی ترکیبی و عرضه دیجیتالی موارد امتحانی از مشارکت همه دانشجویان مطمئن شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1127966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =