فکری: در توان خودم می بینم که به نفت آمدم/ شاید اسکوچیچ را ارزان به دست آوردیم اما عملکرد او قابل قبول بوده

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: در توان خودم می بینم که به نفت آمده ام. کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد و امیدوارم مسئولان هم از لحاظ مالی وظایف خود را به خوبی انجام دهند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمود فکری در خصوص صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: قبل از هر چیز باید این صعود شیرین را به همه تبریک بگویم. این صعود زودهنگام برای فوتبال ما یک رکورد محسوب می‌شود. باید از همه کسانی که در این صعود دخیل بودند تشکر کرد. فدراسیون فوتبال، رسانه‌ها و هوادارانی که همیشه از تیم ملی کشورشان حمایت کرده اند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی نیاز است که تیم ملی ایران بتواند در جام جهانی موفق باشد؟ تاکید کرد: در درجه اول نباید توقع از تیم ملی را بالا ببریم. به اندازه‌ فوتبالمان نگاه کنیم و از همین امروز فشار مضاعفی را به بازیکنان و کادر فنی وارد نکنیم. فدراسیون فوتبال باید یک برنامه ریزی دقیق و قوی داشته باشد. تیم ملی کشورمان به خودباوری نیاز دارد. باید بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگی انجام دهیم تا ترس رویارویی با حریفان بزرگ برای بازیکنان ما از بین برود. اگر بخواهیم فشار زیادی به کادر فنی و بازیکنان بیاوریم آنها تفکر و ذهنشان از موفقیت دور می‌شود و وارد مسائل حاشیه‌ای می‌شوند. در مجموع باید همه دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی کشورمان بتواند در جام جهانی عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

فکری در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی تیم ملی برای جام جهانی تاکید کرد: قطعا اگر اسکوچیچ مربی خوبی نبود، این پیروزی‌های پی در پی را کسب نمی‌کردیم. صحبت‌های تغییر سرمربی از کسانی شنیده می‌شود که به فکر منافع شخصی خود هستند و می‌خواهند با آوردن مربیان به اصطلاح بزرگ، قرارداد کلان ببندند و پول بیت المال را به جیب بزنند. اسکوچیچ زحمات زیادی را برای تیم ملی کشیده است نباید در مقابل او «نمک نشناس» باشیم. باید قدردان باشیم و کسانی که برای تیم ملی زحمت می کشند را حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شاید اسکوچیچ را ارزان به دست آوردیم اما عملکرد او قابل قبول بوده است. نباید فکر کنیم چون مربی پول هنگفتی می‌خواهد پس حتماً عملکرد خوبی هم خواهد داشت. تجربه تلخ «مارک ویلموتس» هنوز از یادمان نرفته است که چگونه باعث شد فوتبال ما دچار تزلزل شود. اسکوچیچ باید در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند. فدراسیون فوتبال هم باید قاطعانه از او حمایت کند و اجازه ندهد این مسائل حاشیه‌ای بین او و بازیکنان فاصله بیاندازد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط تیم نفت هم گفت: شرایط نفت در حال حاضر بد نیست. تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم. با انگیزه‌ای که من از بازیکنان دیدم امیدواری‌هایم بیشتر شده است و اعتقاد دارم با همین جوانان می‌توانند تیم را در لیگ برتر نگه دارند.

فکری در واکنش به ریسکی که برای حضور در تیم نفت قبول کرده است، اظهار کرد: در توان خودم می بینم که به نفت آمده ام. کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد و امیدوارم مسئولان هم از لحاظ مالی وظایف خود را به خوبی انجام دهند. مدیریت باشگاه باید مسائل مالی را تا آنجا که مشکلی پیش نیاید تأمین کند. بازیکنان هم تلاش خواهند کرد تا با شروع دوباره لیگ نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان جدیدی را برای نیم فصل به خدمت خواهید گرفت؟ گفت: با چند بازیکن صحبت کرده ایم اما هنوز قطعی نشده است. منتظر می‌مانیم تا وضعیت آنها مشخص شود. کادر فنی، بازیکنان و مسئولین باشگاه همه در تلاش هستند که در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کنیم. بازیکنانمان انتظارات زیادی ندارند و همه دست به دست هم خواهیم داد تا با حمایت هواداران نتایج قابل قبولی کسب کرده و در لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/ 

منبع: مهر

کد خبر: 1128127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =