طرح بخشودگی جرایم دانشجویان و دانش‌آموختگان بدهکار/ معوقات و خسارات بخشیده می‌شود

طرح حمایتی عید تا عید صندوق رفاه دانشجویان شامل بخشودگی معوقات و خسارات ویژه دانشجویان و دانش آموختگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صندوق رفاه دانشجویان در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، از طرح حمایتی عید تا عید صندوق، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان خبر داد. این طرح از امروز ۱۲ بهمن ماه آغاز گردیده و تا ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

دانشجویان و دانش آموختگان گرامی که از تسهیلات و وام های صندوق رفاه دانشجویان بهره مند شده و دارای اقساط معوق هستند، به شرح ادامه می‌توانند از مزایای طرح عید تا عید بهره مند شوند:

دانش آموختگان می‌توانند از پرداخت کل بدهی و بهره‌مندی از بخشودگی صد در صدی خسارت، پرداخت بدهی معوق و بهره‌مندی از بخشودگی ۵۰ درصدی خسارت و تقسیط مجدد مانده بدهی به تاریخ روز با پرداخت بدهی معوق سررسید شده استفاده کنند.

دانشجویانی هم که به واسطه عدم تعیین وضعیت بدهی در موعد مقرر مطابق با مقررات صندوق، مجموع بدهی آنان به دین حال تبدیل شده است، در صورت واریز بدهی‌های نقدی (۱۰ درصد، ودیعه مسکن و خوابگاه ) امکان تقسیط بدهی به تاریخ روز برای آنان فراهم می‌شود. بخشودگی صد در صدی کارمزد در صورت پرداخت یکجای کل وام‌ها در زمان پایان دوره دریافت وام و تعیین وضعیت بدهی قبل از پایان دوره تنفس ۹ ماهه هم برای دانشجویان قابل استفاده است.

مشمولین این طرح جهت درج درخواست یا مشکل خود از طریق سایت صندوق- تب ارتباط با مسئولین و کارشناسان بخش رفع اشکالات طرح بخشودگی عید تا عید اقدام و با نگهداری کد رهگیری دریافتی نتیجه درخواست خود را از همان مسیر پیگیری کنند. همچنین برای مشاهده پوستر طرح می‌توانند به سایت صندوق رفاه مراجعه نموده و از صفحه اصلی سایت – منوی اصلی – طرح عید تا عید، پوستر را دانلود کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =