سلف‌ و خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی آماده پذیرایی از دانشجویان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه برای نحوه برگزاری کلاس‌های ترم جدید منتظر تصمیم‌گیری ستاد مقابله کرونا استان مرکزی هستیم، گفت: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مناسب در بوفه، سلف و خوابگاه‌های دانشجویی فراهم است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس تمهیدات رئیس جمهور در جلسه ستاد کرونا تعطیلی سراسری مدارس و دانشگاه‌ها به شکل گذشته نباید تکرار شود، چرا که سبب زیان‌های فراوان از جمله افت‌ تحصیلی بالا شده است.

در وضعیت کنونی با توجه به انتشار سویه امیکرون در کشور تمامی استان ها بر اساس وضعیت کرونایی تمهیدات  مناسب اتخاذ کرده تا بتوان به شکل مناسب از ظرفیت آموزش‌های موجود بهره‌مند شد. براساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور از ۱۱ بهمن استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار گرفته است تا با توجه به شیوع کرونا به ویژه امیکروب با قدرت سرایت پذیری فراوان انتظار می رود تا تمهیدات مناسب برای ارائه آموزش های حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس از سوی مسئولان استانی اندیشیده شود.

منتظر تصمیم‌گیری ستاد مقابله به کرونا استان هستیم!

ابراهیم گیوکی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره روند تشکیل کلاس‌های دانشگاه در نیمسال دوم ۱۴۰۰ گفت: کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی مطتبق برنامه زمان‌بندی از ۲۳ بهمن آغاز می‌شود.

وی افزود: هم اکنون منتظر تصمیم‌گیری استانداری استان مرکزی بر اساس بررسی‌های ستاد ملی مقابله با کرونا استان هستیم تا راهکارها ارایه و مطابق آن اطلاع رسانی شود. هنوز برای وضعیت کنونی تصمیم‌گیری نشده است.

گیوکی درباره خدمات‌رسانی در سلف و بوفه افزود: آمادگی کامل برای بازگشایی بوفه وجود دارد. البته در زمینه فعالیت هم می‌توان از طریق بیرون‌بر خدمات به افراد ارائه داد یا تمهیدات برای حضور دانشجویان با رعایت فاصله اجتماعی برای همگان فراهم است. هم‌اکنون سه سلف برای پذیرایی از دانشجویان آماده شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی درباره وضعیت خوابگاه‌ها ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خوابگاه‌ها به فعالیت می‌پردازند. البته هیچ کم و کاستی برای حضور دانشجویان در خوابگاه‌ها به رغم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد. برای دانشجویان بیش از ظرفیت هم فضا هماهنگ شده و مشکلی برای خدمات رسانی به آنها در صورت نیاز به خوابگاه وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =