توافق دولت و مجلس برای اجرای رتبه‌بندی معلمان  در ۱۴۰۰/ ایرادات در دست بررسی است

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و دولت در حال ارفاق است، هم‌اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه‌بندی برای امسال هم اجرا شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز وزیر آموزش و پرورش گفت: برای رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده و ایرادات در دست بررسی است؛ احتمالاً تا فردا نهایی می‌شود.
 یوسف نوری در حاشیه مراسم نواختن زنگ انقلاب، درباره رتبه‌بندی و افزایش اعتراضات معلمان اظهار کرد: این موضوع اکنون در حال پیگیری است اما برخی افراد، معلمان را تحریک می‌کنند که سر کلاس درس نروند، این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست.

وی افزود: خانواده‌ها با بنده تماس گرفتند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند، حق دانش‌آموز در حال تضییع است. توصیه می‌کنم معلمان حضور مؤثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم برای گرفتن حق فرهنگیان پاسخگو باشیم.

رتبه‌بندی برای امسال نبود

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و دولت در حال ارفاق است، هم‌اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه‌بندی برای امسال هم اجرا شود.

نوری ادامه داد: درباره رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده است که احتمالاً تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

وی در ادامه درباره مشکلات قطع برق یا گاز مدرسه گفت: معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی در قوانین سنواتی بودجه لحاظ شده است. کمیسیون تلفیق برای سال آینده مجدداً این موضوع را تصویب کرده است البته سقف آن، الگوی مصرف است و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد مدیران مدارس به همکاران ما اطلاع دهند تا از طریق وزارت نیرو پیگیری شود.
انتهای پیام/
منبع: تسنیم

کد خبر: 1128144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معلم IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      0 0
      اگر اوضاع این جور پیش رود به طور قطع احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد