یمن بار دیگر به امارات هشدار داد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر به امارات متحده عربی هشدار داد و الحوثی رهبر جنبش انصارالله نیز تاکید کرد که حمله ائتلاف متجاوز سعودی به زندان صعده در شمال یمن عامدانه صورت گرفته است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر به امارات متحده عربی هشدار داد.

وی در پیامی کوتاه در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره تلویحی به نمایشگاه اکسپو نوشت: «برای اینکه امن باشد آیا باید دوباره نصیحت کنیم؟»

سرتیپ سریع قبلا نیز در پیامی رمز آلود امارات را تهدید کرده بود. وی در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به نمایشگاه اکسپو دبی نوشته بود: «در مصاف ما با ما شاید شکست بخوری... توصیه می‌کنیم مقصد را تغییر دهید».

سخنگوی نیروهای مسلح اخیرا چندین بار به سرمایه گذاران خارجی در امارات هشدار داده است و از آنها خواسته است که امارات را ترک کنند.

 ارتش یمن از 22 روز پیش عملیات برون‌مرزی بازدارنده علیه امارات را در عمق خاک این کشور آغاز کرد که آخرین و سومین این عملیات دیروز دوشنبه صورت گرفت و طی آن، اهداف مهم و حیاتی در امارت‌های ابوظبی و دبی به‌ترتیپ با موشک‌های ذوالفقار و پهپادهای صماد3 هدف قرار گرفت.

امارات یکی از مهمترین شرکای عربستان در جنگ علیه ملت مظلوم یمن است و این رژیم در طول 6 سال گذشته جنایات فجیعی علیه یمن مرتکب شده است.

 رهبر انصارالله: آمریکا و اسرائیل دشمنان واقعی مسلمانان هستند

 سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز سه‌شنبه در دیدار با هیئت‌هایی از قبایل مختلف این کشور گفت: «آمریکاییها و اسرائیلیها، دشمنان واقعی مسلمانان هستند.آنان تلاش می‌کنند که از مشکلات داخل امت  برای اهداف خود بهره‌برداری کنند».

وی با اشاره به سفر  رئیس رژیم صهیونیستی به امارات و باز شدن حریم هوایی عربستان به روی او گفت: عربستان حریم هوایی خود برای ملت یمن را ممنوع کرده است.

الحوثی تاکید کرد که حمله ائتلاف متجاوز سعودی به زندان صعده در شمال یمن عامدانه صورت گرفته است.

رهبر انصارالله با تاکید بر اینکه محاصره یمن یک جنایت است گفت: این محاصره موجب مشکلات بسیاری برای مردم یمن شده است لذا وظیفه ما این است که متحد باشیم و همه تلاش کنند که کشور تسلیم خارج نشود.

سخنرانی امشب سید عبدالملک الحوثی در حالی  صورت گرفت که رسانه‌های سعودی و اماراتی طی بیش از یک ماه با تبلیغات گسترده مدعی بودند که وی در حملات هوایی  ائتلاف این دو کشور مصدوم شده و اتفاقی برای او رخ داده است که با سخنرانی امشب این ادعاها تکذیب شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1128205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =