هزینه‌های سفر زیارتی به سوریه کاهش یافت

رشیدیان گفت: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته هزینه سفرهای ۴ شب و سه روز به رقم ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۳ شب و چهار روزه به ۷ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان کاهش یافته است ضمن آنکه بسته سفر هفت روزه به سوریه نیز مدنظر قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی رضا رشیدیان در نشست شورای مدیران سازمان حج و زیارت با اشاره به پیش ثبت نام سفرهای زیارتی سوریه که از چهارشنبه گذشته آغاز شده است، گفت: طی این مدت بیش از ۴ هزار ۷۰۰ نفر پیش ثبت نام کرده اند.

وی اظهارداشت: دست اندرکاران ذیربط هرچه سریعتر اقدامات مربوط به هماهنگی و نام نویسی این متقاضیان را انجام می دهند تا امور اعزام توام با عزت، کرامت، امنیت و سلامت این متقاضیان سفر سوریه و زیارت حرمهای مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیها انجام شود.

رشیدیان با بیان اینکه طی مدت راه اندازی سفرهای زیارتی سوریه دست اندرکاران تلاش خود را برای کاهش هزینه ها انجام داده اند، گفت: خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته هزینه سفرهای ۴ شب و سه روز به رقم ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۳ شب و چهار روزه به ۷ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان کاهش یافته است ضمن آنکه بسته سفر هفت روزه به سوریه نیز مدنظر قرار دارد.

وی تاکیدکرد: برای سفرهای سوریه و عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رجب وشعبان برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا مشتاقان زیارت به اعتاب مقدسه از این ایام پربرکت بهره معنوی لازم را کسب کنند؛ ضمن اینکه برای سفرهای نوروزی عتبات عالیات که بزودی نام نویسی آن آغاز می شود نیز برنامه ریزی های لازم در دست انجام است.

رشیدیان در خصوص سفر به عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رمضان نیز تصریح کرد: تمهیدات و بسته های سفری برای اقامت ۱۰ روزه زائران نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا زائران ضمن بهره مندی از فیوضات ماه رمضان امکان زیارت اعتاب مقدسه را داشته باشند و بهره معنوی لازم از این فرصت کسب نمایند.

وی در ادامه بر ضرورت ارائه خدمات درمانی و پزشکی مناسب به زائران عتبات عالیات تاکیدکرد و خواستار هماهنگی بیشتر میان دست اندرکاران امر شد تا خدماتی مطلوب و با کیفیت ارایه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =