نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه خوارزمی اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی شرایط برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مشخص شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی و در پی مصوبات جلسات شورای آموزشی دانشگاه و شورای تحصیلات تکمیلی، شرایط برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مشخص شد.

بر این اساس، کلیه کلاس‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ابتدای شروع نیم سال دوم (۲۳ بهمن ۱۴۰۰) به صورت حضوری برگزار می‌شود. کلاس‌های عملی مقطع کارشناسی به صورت حضوری و فشرده مطابق اطلاع رسانی دانشکده ها مربوطه برگزار خواهد شد. 

دانشجویانی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند به اطلاعیه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی مراجعه کنند اگر چه طبق اعلام رسمی دانشگاه در دفترچه آزمون های سراسری سازمان سنجش، دانشگاه تعهدی جهت خوابگاه برای رشته یا گرایش‌های پذیرفته شده در تهران ندارد.

با توجه به عدم تعهد دانشگاه جهت تامین خوابگاه در تهران و قید این مورد در دفترچه آزمون سراسری، کلاس های کارشناسی برخی از گروه های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران قرار دارند پس از بررسی دانشکده های مربوطه و اطلاع رسانی آن ها به دانشجویان به صورت حضوری و یا ترکیبی (حضوری – مجازی) برگزار خواهد شد که مسلما از طریق دانشکده به دانشجویان مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

 کلیه دانشجویان باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری کرده (حداکثر تا زمان انتخاب واحد) و شرط حضور دانشجویان در کلاس های حضوری تزریق واکسن و تایید کارت واکسن آن ها توسط کمیته مربوطه در دانشکده است.

دانشجویانی که واکسیناسیون را انجام نداده‌اند (به دلیلی بیماری زمینه‌ای و توصیه پزشک، و یا به هر دلیلی اقدام به انجام واکسیناسیون نکرده‌اند) لازم است هر دو هفته یک بار نتیجه منفی آزمایش PCR  ارائه، و تاییدیه بهداری دانشگاه را اخذ نمایند در غیر این صورت حق انتخاب واحد و شرکت در کلاس ها را نداشته و باید مرخصی با احتساب در سنوات اخذ کنند.

 در صورتی که برخی از دانشجویان در حین برگزاری کلاس حضوری به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شوند، مطابق برگه استعلاجی پزشک از حضور در دانشگاه پرهیز نموده و پس از منفی شدن جواب PCR و تایید بهداری دانشگاه امکان حضور خواهد داشت. بدیهی است در صورتی که بازه درمان با ارئه مستندات لازم طولانی شود، مساعدت لازم برای حذف درس و یا مرخصی تحصیلی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =