آرمان‌گرایی سرلوحه اقدامات دانشجویان در تشکل‌ها باشد/ فضای گفت‌وگو بین مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان مهیاست

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه واقع گرایی و آرمان گرایی سرلوحه تصمیمات و اقدامات دانشجویان در تشکل‌ها باشد، گفت: فضای گفت‌وگو بین مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و دانشجویان مهیا است و برای این امر مهم و راه‌گشا از دانشجویان دعوت می‌کنیم تا مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا بابایی کهن، نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در اردبیل، درخصوص آرمان‌گرایی در فعالیت‌های دانشجویی گفت: آرمان‌گرایی و واقع‌گرایی دو مقوله مهم و اساسی در تصمیمات و اقدامات دانشجویان به خصوص در تشکل‌های گوناگون همچون تشکل‌های اسلامی، فرهنگی و... محسوب می‌شود که دانشجویان باید به این دو نکته اساسی توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه کار تشکیلاتی دیدگاه ها باید به شکل جهادی، آرمانگرایی و واقع‌گرایی باشد، افزود: فضای گفت‌وگو بین مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و دانشجویان محیا است و برای این امر مهم و راه‌گشا از دانشجویان دعوت می‌کنیم تا مشارکت داشته باشند.

بابایی کهن تصریح کرد: طی سالیان گذشته به دلایل گوناگونی همچون شیوع بیماری منحوس کرونا، فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل وضعیت مناسب و مطلوب نداشت که این روند در طی ماه‌ های اخیر قطع شده است.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به تاثیرات منفی کرونا در روند آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، بیان کرد: در طول دو سال گذشته با شیوع بیماری منحوس کرونا، آموزش در دانشگاه آزاد اسلامی استان همزمان با سراسر دانشگاه‌های کشور آسیب جدی دیده است.

وی با بیان اینکه با انتصاب سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، امیدواریم شاهد تغییر و تحولات گوناگونی در حوزه‌های مختلف دانشگاه باشیم، گفت: در دهه مبارک فجر قرار داریم و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است، باید در ادامه مسیر کشورمان به اصل مهم بیانیه گام دوم انقلاب که جوان‌گرایی در عموم سطوح است، توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بابایی کهن با بیان اینکه در حال حاضر کشورمان در جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ظالمانه از سوی کشورهای غربی قرار دارد، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راه حل مردمی سازی مسیرهای کشورمان است، هر زمان در برهه‌ های حساس مردم را پای کار آوردیم، موفق بودیم که نمونه این اقدام را در جنگ هشت سال دفاع مقدس شاهد هستیم.

خبرنگار: میلاد مهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1128538

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =