هواشناسی/ وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی امروز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید و بارش باران و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۱۶ بهمن‌ماه)، آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار باران با احتمال رعد و برق و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات بارش باران و برف گاهی همراه با مه و کولاک برف مورد انتظار است.

برای روز یکشنبه (۱۷ بهمن‌ماه) آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات و شرق استان با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

برای روز دوشنبه (۱۸ بهمن‌ماه) آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۹ بهمن‌ماه) با استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه روند تدریجی انباشت آلاینده‌ها با احتمال کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

از لحاظ دمایی برای امروز و فردا(۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه) کاهش محسوس دما و از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۸ تا ۲۰ بهمن‌ماه) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۷ بهمن‌ماه) قسمتی ابری و گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای۹ و ۱- درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه (۱۸ بهمن‌ماه) آسمان پایتخت نیمه‌ابری و به‌تدریج کاهش ابر و در بعضی ساعات وزش باد  خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۱- درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =