مجمع مدرسین باید وقتی روحانی کشور را 80 سال به عقب برگرداند بیانیه می‌داد

یک فعال سیاسی در واکش به بیانیه مجمع مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آقایان باید زمانی که دولت تحت حمایتشان اقتصاد کشور را به لجن کشید بیانیه می‌دادند.

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در واکنش به بیانیه مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که به مناسبت دهه فجر منتشر شد، با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای به جای پاسخگویی به مردم برای ایجاد وضع موجود اظهار فضل می‌کنند، اظهار کرد: اعضای مجمع روحانیون مبارز بهتر از دیگران می‌دانند کاستی‌ها در کشور تحت تأثیر چه عواملی بوده و این آقایان چه اندازه در فشارهایی که بر مردم وارد می‌شود دخیل بوده‌اند. به ایشان توصیه می‌کنم به صحبت‌های محسن هاشمی مبنی بر اینکه 32 سال کشور تحت حکمرانی اصلاح‌طلبان بوده و مشکلات امروز ناشی از کشورداری غلط آنهاست توجه کنند.

وی با تأکید براینکه چه کسی است که نداند مشکل اینها با رهبری نظام است، افزود: مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم از همان ابتدا که مجلس خبرگان حضرت آقا را به عنوان رهبر معظم انقلاب معرفی کرد، با ایشان زاویه داشتند و این زاویه هر روز بیشتر شد. تا جایی که صحبت‌هایشان مورد تأیید و تحلیل دشمنان این کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ارتباط باهنر با دولت سایه تکذیب شد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مجمع روحانیون مبنی بر اینکه انقلاب از جمهوریت فاصله گرفته است، گفت: جمهوریت را کسانی زیر پا گذاشتند که سال 88 مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات را زیر سؤال بردند. زمانی که حتی اوباما هم خواستار حضور در تهران شده بود، اینها نگذاشتند و نزدیک به 9 ماه مردم را در آتش فتنه قرار دادند و آرامش را سلب و خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد کردند.

ابطحی اضافه کرد: حضرات یادشان نرود سال 88 با حمایت از اغتشاش‌گران و خداجو خواندن آنها با این ملت چه کردند؟ 30 خرداد 88 اعلامیه دادند و در نماز جمعه برای حضور در خیابان‌ها فراخوان دادند.  

وی تصریح کرد: آقایان فراموش نکنند طرفدارانشان معتقدند تقلید از مرجعیت کار میمون است. بنابراین منظورشان از خدشه دار شدن اسلامیت در کشور؛ اسلام عربستانی و آمریکایی است که با دیدگاه سکولارها و سلطنت طلب‌ها همخوانی دارد و دشمنان این انقلاب و نظام آنها را تأیید می‌کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهردر مجلس دهم خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تمام مراکز فرهنگی، سیاسی و دیپلماسی کشور در دستان اصلاح‌طلبان بود و ادعاهای امروزشان از پررویی آنهاست که انسان را متعجب می‌کند و جز کلمه پررویی نجومی واژه دیگری نمی‌توان برایشان به کار برد.

ابطحی با بیان اینکه اگر همان زمان که در حکمرانی می‌کردند مردم مقابل فسادهای سیاسی، اخلاقی و مالی اینها می‌ایستاندند، اکنون این آش و کاسه‌شان نبود. مجمع مدرسین را به اعترافات محمدعلی ابطحی مشاور رئیس دولت اصلاحات ارجاع می‌دهم که یکبار هم شده این اعترافات را بخوانند تا ملت ایران را فراموشکار فرض نکنند.

وی اظهار کرد: متأسفانه کسانی که با بی‌تدبیری و سوءمدیریت اقتصاد کشور را به لجن کشیده‌اند در جایگاه دلسوز مردم بیانیه صادر می‌کنند، در حالی که مردم فرموش نکرده‌اند صاحبان کارخانه جوراب استارلایت چه با اقتصاد کشور کردند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: کسانی که با براندازها فالوده می‌خورند برای سالگرد انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرده‌اند، چون گمانشان این است که مردم فراموش کارند. لذا هدف این است که با تشویش افکار بار دیگر خود را به عرصه سیاسی کشور بازگردانند. بدون آنکه به روی خودشان بیاورند در دولت روحانی خودشان و آقازاده‌هایشان چه بر سر کشور آوردند و چرا زمانی که دولت تحت حمایتشان مملکت را در زمینه های مختلف 80 سال به عقب راند بیانیه ندادند. اینها بوقلمون هایی هستند که دائم رنگ عوض می‌کنند.

کد خبر: 1128620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      0 1
      فرمایشات ایشان کاملا درست و عین حقیقت است درود بر ایشان