قیمت بنزین در آمریکا سر به فلک کشید

  انجمن اتومبیل آمریکا اعلام کرد از آنجایی که قیمت نفت خام در جهان به بالای 92 دلار رسیده است، قیمت بنزین آمریکا همچنان در حال افزایش است و در روز جمعه به بالاترین رقم از سپتامبر 2014 برابر با 3.423 دلار در هر گالن رسید.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز،   انجمن اتومبیل آمریکا اعلام کرد از آنجایی که قیمت نفت خام در جهان به بالای 92 دلار رسیده است، قیمت بنزین آمریکا همچنان در حال افزایش است و در روز جمعه به بالاترین رقم از سپتامبر 2014 برابر با 3.423 دلار در هر گالن رسید.

قیمت بنزین در آمریکا برای ششمین هفته متوالی افزایش یافته است. متوسط­ قیمت داخلی در 31 ژانویه به 3.366 دلار در هر گالن رسیده بود.

بنا بر اعلام این انجمن، متوسط قیمت بنزین در تمامی ایالت های آمریکا در روز گذشته حتی در ایالت هایی مانند تگزاس، می ‌سی ‌سی‌ پی، آرکانزاس و آلاباما که پایین ترین قیمت در سراسر این کشور را دارند، بالاتر از 3 دلار به ازای هر گالن بود. متوسط قیمت بنزین در ایالت کالیفرنیا نیز 4.663 دلار بود.

به نوشته اویل پرایس، متوسط قیمت داخلی بنزین در آمریکا در ماه گذشته 3.288 دلار به ازای هر گالن و این رقم در مدت مشابه سال گذشته برابر با 2.443 دلار در هر گالن بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 1128629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =