آمادگی دانشگاه‌های استرالیایی برای بازگشت به آموزش حضوری/ کلاس‌ها در محوطه دانشگاه برگزار می‌شوند

دانشگاه‌های استرلیایی برای بازگشت به آموزش حضوری آماده می‌شوند. این دانشگاه‌ها قصد دارند فقط کلاس‌های عملی خود را، آن هم در محوطه دانشگاه برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه ویکتوریا قصد دارد بازگشت کامل به یادگیری حضوری را تا اواخر آوریل به تعویق ‌اندازد، چون برخی از کارکنان و دانشجویان از بازگشت به مکان‌های شهری شلوغ ابراز نگرانی می‌کنند.

با توجه به این که قرار است آموزش حضوری دانشگاه‌ها کمتر از سه هفته دیگر و در شرایط اوج‌گیری اومیکرون شروع شود، دانشگاه‌هایی مانند RMIT و  Swinburne قصد دارند در نیمه اول سال جاری به آموزش مجازی ادامه دهند و کلاس‌های حضوری در محوطه دانشگاه را به کلاس‌های کوچکتر و عملی محدود کنند.

بنوسوفسکی Benesovsky رئیس اتحادیه دانشجویی دانشگاه ویکتوریا، در حالی که از بازگشت به آموزش حضوری ناامید است؛ اما از تمایل دانشجویان برای بازگشت به زندگی دانشجویی خبر داد.

دانشگاه ویکتوریا اعلام کرد که تمام کلاس‌های ضروری آزمایشگاهی و سلامت بالینی با شروع کلاس‌های ترم اول در ۲۱ فوریه به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ اما سایر کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

این دانشگاه گفت که اکثر کلاس‌ها تا ۲۶ آوریل در محوط دانشگاه خواهند بود تا از بدتر شدن وضعیت عمومی ایالت جلوگیری می‌کند.

دانشگاه‌های RMIT و  Swinburne هر دو قصد دارند، آموزش‌های خود را به صورت ترکیبی ارائه دهند، یعنی سخنرانی‌ها را به صورت آنلاین و کلاس‌های عملی را به صورت حضوری.

کریس پیلگریم، معاون ارشد دانشگاه Swinburne، از آمادگی این دانشگاه برای بازگشت به آموزش حضوری در سال ۲۰۲۲ خبر داد. به گفته وی، ارائه دروس برای دانشجویان بین‌المللی که نمی‌توانند به استرالیا برگردند، همچنان آنلاین خواهد بود.

دانشگاه موناش به دنبال بازگشت کامل به یادگیری حضوری از ابتدای ترم است؛ اما کارمندان دانشگاه مخالف بازگشت تا اواخر فوریه هستند.

این دانشگاه هفته گذشته به دلیل نگرانی از این که کارمندان ممکن است در یک محل کار ناایمن در معرض خطر کووید ۱۹ قرار بگیرند، یک اخطار موقت بهبود توسط نمایندگان بهداشت و ایمنی دریافت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =