مجمع روحانیون باید پاسخگوی فرصت‌سوزی‌ها در دولت روحانی باشند /  مشکلات اقتصادی نتیجه نگاه غرب‌گرایانه اصلاح‌طلبان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت: اصلاح‌طلبان به جای صدور بیانیه پیروزی انقلاب پاسخگوی مدیریت ناکارآمد دولت تحت حمایتشان باشند.

ابوالفضل حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، در واکنش به بیانیه مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم که به مناسبت دهه فجر منتشر شد، با بیان اینکه ملت ایران برای یک آرمان بزرگ انقلاب کرد و به فضل پروردگار پیروز شد، اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی از مترقی‌ترین قوانین در دنیاست که امامین انقلاب تحت لوای آن از همه دولت‌ها حمایت کردند.

وی با تصریح اینکه این حمایت‌ها با هدف تقویت و پیشرفت در زندگی و معیشت مردم از دولت‌ها صورت گرفت، افزود: نگاه اشتباه و سوءمدیریت‌های دولتمردان اصلاح‌طلب در طول بیش از 30 سال حکومت در کشور کار این ملت را به جایی رساند که امروز کشور با مشکلات عدیده در حوزه اقتصاد، فرهنگ و... مواجه است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اصلاح‌طلبان با تفکر لیبرالیسمی که دارند، همواره اتکای کشور را بر رابطه با غرب و کدخدا تعریف کردند در حالی که آمریکا لحظه‌ای از دشمنی با ملت ایران غافل نشد و همواره برای متوقف کردن قطار انقلاب توطئه داشت.

حسن‌بیگی با تصریح اینکه تمایل بیش از حد برای ارتباط با آمریکا سبب شد همواره کلاه سر دولتمردان اصلاح‌طلب برود، گفت: تلاش آمریکا همواره ضربه به منافع ملت ایران و مخدوش کردن نظام جمهوری اسلامی بود و متأسفانه شرایط نامناسب اقتصادی امروز نتیجه همین تفکر غرب‌گرایانه است.

وی با اشاره به اینکه امروز اصلاح‌طلبان خودشان در بیانیه‌شان از نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی صحبت می‌کنند در حالی که همواره با بودجه‌های نظامی و موشکی مخالفت بودند، اظهار کرد: اگر ایران اسلامی در منطقه قدرت نظامی و امنیتی است و حرف اول را می‌زند، در سایه همین تقویت بنیه موشکی و دفاعی است که اصلاح‌طلبان همواره آن را تخریب کردند و با آن مخالف بودند.

نماینده مردم دامغان در مجلس دهم خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان از ابتدای انقلاب اسلامی بیشترین سهم را در حکمرانی کشور داشتند و اگر امروز از مشکلات اقتصادی سخن می‌گویند باید ریشه آن را در عملکرد اقتصادی خودشان جستجو کنند و حتی نسبت به آن پاسخگو باشند. بنابراین توصیه می‌کنم سعی نکنند با فرافکنی در بیانیه‌های خود توپ را در زمین دیگری بیندازند و مانند خلافکاری عمل نکنند که فریاد دزد دزد سر می‌دهد تا نگاه‌ها را به سمت دیگری منحرف کند.

وی اضافه کرد: بیانیه‌ای که مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین صادر کرده‌اند، حکم آب‌دهانی را دارد که در یقه خودشان فرو می‌رود. چون مردم حافظه تاریخی خوبی دارند و اصلاح‌طلبان با بیانیه‌های اینچنینی نخواهند توانست اشتباهات تاریخی خود را محو کنند.

حسن بیگی تأکید کرد: اصلاح‌طلبان فراموش نکنند با عملکرد نامناسب حسن روحانی که دولت تحت حمایت آنان بود چه فرصت‌های طلایی کشور از دست رفت، بدون اینکه کوچکترین پاسخگویی از سوی اصلاح‌طلبان صورت گیرد.

کد خبر: 1128736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =