برگزیدگان جشنواره‌ها سرمایه فرهنگی دانشگاه هستند/ مساعدت با نخبگان فرهنگی در پرداخت شهریه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در واکنش  به برخی اظهارات مبنی بر اینکه برگزیدگان در جشنواره های متعدد فقط یک هدیه دریافت کرده و در فعالیت های فرهنگی استفاده نمی شوند، گفت: در اغلب برنامه‌های فرهنگی این دانشجویان و نخبگان حضور داشته و در صورت بروز مشکلات همچون پرداخت شهریه با آنها مساعدت های لازم انجام می‌شود. این افراد به عنوان سرمایه‌های فرهنگی دانشگاه مورد تووجه قرار می گیرند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جشنواره‌های مختلفی در دانشگاه آزاد اسلامی در قالب شعر امید، از حماسه تا حماسه، جشنواره قلم و ... برگزار می‌شود. حال روند برگزاری این جشنواره‌ها در حوزه فرهنگی و اینکه چرا از قابلیت‌های برگزیدگان این جشنواره‌ها استفاده نمی‌شود و اغلب این افراد در روند شرکت در جشنواره فقط  فقط یک جایزه دریافت کرده و در اقدامات فرهنگی دیگر از ظرفیت‌ها آنها استفاده نمی‌شود، جای تامل دارد. این در حالی است که می‌توان از این افراد به عنوان سرمایه‌های فرهنگی هر یک از اماکن آموزشی و فرهنگی در قالب اقدامات متعدد استفاده کرد و در تربیت اقشار فرهنگی کارآمد برای نسل‌های بعدی بیش از پیش مصمم عمل کرد.  

حجت الاسلام و المسلمین احمد محمودی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: از افراد برتر، فعالان در کانون‌ها و جشنواره‌ها و دانشجویان برتر در جشنواره‌های متعدد تجلیل می‌شود. البته  از دبیران هر جشنواره یا کانون‌ هم تقدیر می‌شود.

وی افزود: اغلب این افراد به دلیل توانایی و جایگاه ویژه در بیشتر اردوها شرکت می‌کنند. در اغلب برنامه‌های فرهنگی این دانشجویان نخبگان حضور داشته و در صورت بروز مشکلات همچون پرداخت شهریه با این افراد مساعدت‌های لازم انجام می‌شود. در این اقدامات فرهنگی افراد شاخص مورد توجه قرار گرفته و در تربیت نسل آینده در زمینه فرهنگی توجه می شود.

به گفته معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در فعالیت‌های دانشجویی و شغل‌های دانشجویی با این افراد فعالیت‌های مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =