کانادا را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر بوشرویل

بوشرویل شهری کوچک واقع در منطقه مونترژی در استان کبک کانادا است. این شهر حومه‌ای از کلان‌شهر مونترال در ساحل جنوبی رودخانه سنت لارنس است و حدود ۹۰ درصد ساکنان آن فرانسوی‌زبان هستند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،  بوشرویل شهری در منطقه مونتارژی (Monteregie) در ایالت کبک (Quebec) کانادا است. بوشرویل در حومه شهر مونترال در سواحل جنوبی رود سنت لورنس (Saint Lawrence) قرار دارد. شهر بوشرویل بخشی از تراکم شهری لانگی (Longueuil) و جامعه شهری دولت منطقه ای مونترال (Montreal) است.

آب و هوای شهر بوشرویل کانادا

در بوشرویل تابستان ها طولانی و گرم و زمستان ها سرد، برفی و با وزش باد همراه است. در طول سال نیز همواره هوای این شهر نیمه ابری است. میانگین دمای هوا در شهر بوشرویل در طول سال از منفی ۱۳ درجه تا ۲۶ درجه سانتی گراد متغیر است و به ندرت به زیر منفی ۲۳ درجه یا بالای ۳۰ درجه سانتی گراد می رسد.بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان سال برای بازدید از بوشرویل برای انجام فعالیت و تفریحات مخصوص آب وهوای گرم، از اواخر ژوئن تا اوایل سپتامبر است.

خلاصه ای از تاریخ شهر بوشرویل کانادا

این شهر زیبا در ساحل جنوبی مونترال قرار دارد و تعادل زیبایی از طبیعت و اهمیت تاریخی را ارائه می دهد. بوشرویل در سال 1667 توسط فرماندار Trois-Rivières، پیر بوشر، به عنوان منطقه ای دریایی تأسیس شد. بعدها اسم این شهر را بر همین اساس نام گذاری کردند.در سال 1843، آتش سوزی هولناکی بوشرویل را کاملاً به آتش کشاند. کلیسا، دو مدرسه، 51 خانه و 92 ساختمان دیگر در این آتش سوزی تخریب شدند. بعد از آتش سوزی، بوشرویل به تدریج بازسازی شد و در سال 1958 رسماً به عنوان یک شهر شناخته شد. با گذشت سال ها، این شهر با افزایش مداوم جمعیت و صنعت، شکوفا شد.

جاذبه های گردشگری شهر بوشرویل کانادا

این شهر زیبا در ساحل جنوبی مونترال قرار دارد و تعادل زیبایی از طبیعت و اهمیت تاریخی را ارائه می دهد.این شهر دارای جاذبه های دیدنی است با ما همراه باشید.

پارک دزیله دو بوشرویل (Parc Des Iles de Boucherville)

چند کیلومتر آن طرف تر از مونترال (Montreal) ، در میانه های رود لارنس (Lawrence River)، پارک دزیله دو بوشرویل قرار دارد. این پارک مهم ترین پارک کبک (Quebec) است. این پارک توسط سپک (sepaq) اداره می شودکه چندین پارک را در کبک مدیریت می کند. همه پارک های مهم در کیک از سال 2002 عنوان پارک ملی را دارند، اما هیچ ارتباطی با سیستم فدرالی پارک ملی ندارند.کسانی که پیاده روی، دوچرخه سواری و کانو دوست دارند برای تنفس در هوای تازه و فرار از سر و صدای شهر به این پارک می آیند.

پارک دولا فرایر (Parc de la Frayere)

در ساحل رود سنت لوران (Saint Laurent) و پینس (Pins)، 40 هکتار از تالاب ها در پارک فرایر حقاظت می شود که بنابراین این مکان زیستگاهی ایده آل برای بسیاری از جانوران و گیاهان است. در سال 2003 بسیاری از وسایل و ملزومات حیوانات همچون آشیانه پرندگان، باتلاق مصنوعی، آب بند، گودال های ماهی و ... به پارک افزوده شد.بیش از 44 گونه از ماهی ها در این پارک شناسایی شده اند که 16 گونه از آن ها در این پارک تولید مثل می کنند. آبزیانی همچون سگ آبی، ماهی کراپی خالدار (black crappie) و اردک ماهی ( northern pike) برای تولید مثل به این پارک می آیند.علاوه بر این، این تالاب گونه های محتلف پرندگان در خدود بیش از 210 گونه را را نیز جذب کرده است.پرندگانی همچون اردک ها ، مرغ آبی، پرستو و دیگر پرندگان درختی. تماشای این پارک در فصول مختلف سال و به خصوص در دوره های مهاجرت در بهار و پاییز بسیار دلپذیر است.

کانادا را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر بوشرویل

کلیسای سنت فمی (Eglise Sainte-Famille)

کلیسای سنت فمی به دلیل ارزش معماری خود بعنوان میراث فرهنگی شناخته می شود. بر اساس نقشه هایی که از کشیش شهر پیر کانفروی (Pierre Canefroy) به دست آمد این کلیسا در سال های 1801 و 1802 میلادی ساخته شده است.این کلیسا تاثیر زیادی در نیمه اول قرن 19 میلادی بر جای گذاشته است.این عبادتگاه المان هایی از قرن 18 میلادی همچون صلیب لاتین و موقعیت مکانی ناقوس را هماهنگ کرده است. به دلیل تاثیر گذاری زیاد این کلیسا، این عبادتگاه به عنوان بنایی مذهبی در کبک به شمار می آید.

کلیسای سنت فمی همچنین به خاطرارزش هنری دکوراسیون داخلی اش، میراث فرهنگی محسوب می شود. این دکوراسیون چندین المان قابل توجه را در کنار هم قرار می دهد. باروک این کلیسا که در سال 1803 میلادی به وجود آمده است یک شاهکار مجسمه سازی در کبک به شمار می رود. دکوراسیون این کلیسا طی 125 سال در تزئینات ، به تکامل رسیده است.کلیسلی سنت فمی همچنین دارای ارزش تاریخی می باشد. کلیسای سنت فمی در سال 1678 توسط اولین راهب نیو فرانس (New France) فرانسوآ دو لاوال (Fancois de Laval) ساخته شد که یکی از قدیمی ترین ها در کبک است. سردابه ی کلیسا گنبدهایی از اشکال مهمی همچون لرد پیر بوشر (Pierre Boucher) و شاعر بنام جوزف کوئسنل (Joseph Quesnel) دارد. زمین این کلیسا را پیر بوشر برای ساخت کلیسا اهدا کرده بود.

خانه ی لویس هیپوتایل لافونتین (Maison Louis-Hippolyte-La Fontaine)

خانه ی لوییس هیپوتایل لافونتین، خانه ای است به سبک فرانسوی که در سال 1766 ساخته شده است. امروزه این خانه به موزه میراث فرهنگی در شهر بوشرویل تبدیل شده است. این خانه اصالتا در روستای قدیمی بوشرویل و در نبش خیابان نوتردام (Notre Dame) و خیابان لویس هیپولایت لافونتین قرار داشت که بعدها در سال 1964 به طور کامل به پارک دولا بروکی (De la Broquerie) نقل مکان کرد.این خانه محل اقامت اصلی لویس هیپوتایل لا فونتین در دوران کودکی وی بین سال های 1813 و 1820 میلادی و قبل از عزیمت او به مونترال برای ادامه تحصیلاتش بود.این خانه در 16 مارس 1965، به عنوان ساختمان میراث فرهنگی رده بندی شد. در 23 آگوست 1976 منطقه حفاظت شده در اطراف خانه تعیین شد.این مکان فرهنگی موزه ی شهرداری شهر بوشرویل است. نمایشگاهی دائمی نیز در طبقه همکف این خانه دایر است.

زمین گلف دزیله بوشرویل (golf des iles de boucherville)

ین کلوپ گلف که در کانادا نظیر ندارد در پارک ملی آنشانتینگ (enchanting Parc national des Îles-de-Boucherville) قرار گرفته است وتنها 15 دقیقه تا مرکز شهر مونترال فاصله دارد. این مسیر با 18 حفره که تنها با قایق قایل دسترسی هستند توسط گراهام کوک ( Graham Cook) طراحی شده است. شما می توانید با رفتن به این زمین گلف ساعات خوبی را بگذرانید. کلوپ این باشگاه می تواند پذیرای 200 مهمان باشد. شما برای یک تورنمت لذت بخش، پذیرایی عالی یا یک قرار ملاقات کاری می توانید هر آنچه را که می خواهید در این کلوپ گلف به وسعت 6100 یارد پیدا کنید.

کانادا را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر بوشرویل

شرکت ما کافئین (ma cafeine Boucherville)

این شرکت که تخصص آن دستگاهای قهوه است با 25 سال سابقه در کبک و 12 سال سابقه در بوشرویل، فعالیت می کند. در حقیقت این شرکت بزرگترین توزیع کننده در مونترال است. از زمان افتتاح بوتیک زیبای این شرکت در بوشرویل در زمینه قهوه، چای، دمنوش و ملزومات آن، سود زیادی عاید آن ها شده است. آن ها سالانه بیش از 65000 پوند قهوه را توزیع می کنند. در منطقه صنعتی بوشرویل، ما کافئین دانه های قهوه، کپسول ها، چای ساشه ای، چای شکسته، ملزومات مختلف، کتاب هایی در مورد چای و قهوه، قهوه ساز و ... را ارائه می دهد. شما همچنین می توانید در کارگاهای آموزشی آن ها در زمینه قهوه و چای شرکت کنید.

کش الو (Cache-A-Leau)

کش الو یک مرکز تفریحی خانوادگی است که در آن کودکان از 1 تا 12 سال می توانند ساعت ها در ایمنی کامل سرگرم باشند. آن ها تجربه ای خارق العاده را در کشف کردن اتاقک های بازی، لیزرتگ و ماشین سواری خواهند داشت.این مرکز با گنجایش 500 نفر می تواند مهمانی ها و جشن های کودکان، گروه های مدرسه، کمپ های روزانه را برگزار نماید. این مرکز برای کودکان در هر سنی از 1 تا 12 سال، بسته سرگرمی خاصی تدارک دیده است.

سینه پلک اودیون بوشرویل (Cinema Cineplex Odeon Boucherville)

این مجموعه سینمایی توسط شرکت اودیون (Odeon) اداره می شود. از مزایای این سینما نزدیکی به ایستگاه های اتوبوس و پارکینگ های زیاد است. این سینما به اندازه کافی بزرگ و بسیار زیبا و بسیار تمیز است. کارمندانی مودب و کارآمد به شما کمک خواهند کرد تا تجربه ای لذت بخش را در این سینما داشته باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1128910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =