شوری: تجربه استقلال بر جوانی هوادار غلبه کرد/ نباید حریف را دست کم گرفت

پیشکسوت آبی پوشان گفت: اگر استقلال به نتیجه‌ای غیر از برد دست پیدا می‌کرد، شاید دچار حاشیه‌های زیادی می‌شد اما تجربه استقلال بر جوانی هوادار غلبه کرد و آبی‌ها توانستند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی شوری با اشاره به دیدار امروز استقلال برابر تیم فوتبال پیکان از مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: بازی‌های حذفی همیشه سخت و دلهره‌آور است و یک گل می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال می‌داند که روز سختی برابر پیکان خواهد داشت. آبی‌ها با این برد می‌توانند یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شوند اما نباید حریف را دست کم بگیرند. پیکان یک تیم جوان و منسجم است. از زمان حضور مجتبی حسینی به عنوان سرمربی، این تیم شرایط خوبی پیدا کرده و آنها هم نمی‌خواهند به سادگی از این فرصت خوب دست بکشند.

شوری خاطرنشان کرد: کار فرهاد مجیدی برای آماده کردن بازیکنان و دیدار برابر پیکان مشکل است. البته برد برابر هوادار باعث شد شرایط روحی استقلال نسبت به گذشته بهتر شود اما بازیکنان باید به گونه‌ای وارد زمین شوند که بتوانند حریف را شکست داده و به دور بعد صعود کنند.

وی همچنین با اشاره به برد چند روز پیش استقلال برابر هوادار در لیگ برتر گفت: شرایط برای استقلال سخت بود اما کادر فنی توانست تیم را برای این بازی حساس آماده کند. اگر استقلال به نتیجه‌ای غیر از برد دست پیدا می‌کرد، شاید دچار حاشیه‌های زیادی می‌شد اما تجربه استقلال بر جوانی هوادار غلبه کرد و آبی‌ها توانستند این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند.

انتهای پیام/ 

منبع: مهر

کد خبر: 1128982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =