وزیر بهداشت از بیانات رهبری در تشویق مردم به واکسیناسیون قدردانی کرد

وزیر بهداشت، در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل بیانات روشنگر ایشان در تشویق مردم به واکیسناسیون و توجه دادن آنها به پیام های کادر بهداشت و درمان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی  ایسکانیوز، وزیر بهداشت، در پیامی از مقام معظم رهبری به دلیل بیانات روشنگر ایشان در تشویق مردم به واکیسناسیون و توجه دادن آنها به پیام های کادر بهداشت و درمان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

متن پیام بهرام عین اللهی به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)

با سلام و تحیات

ضمن آرزوی سلامتی برای حضرت عالی، ایام الله دهه مبارک فجر را به حضور آن رهبر بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

هدایت‌ها و حمایت‌های حضرت عالی در سخت‌ترین شرایط و بزنگاه‌های تاریخی پیوسته برای خادمان انقلاب اسلامی و خدمتگزاران ملت شریف و بزرگوار چراغ روشنگری و مایه دلگرمی بوده است.

در بحران عالم گیر ویروس منحوس کرونا که فرزندان دلیر و حماسه ساز این خاک سرفراز در خطوط مقدم دفاع از سلامت مردم جان بر کف به خلق لحظات ماندگار در حافظه ایران اسلامی پرداختند و تعدادی از آنها نیز در این مسیر دشوار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و به رغم تحریم‌های ظالمانه استکبار و فتنه پراکنی رسانه‌های قلم به مزد با هدف کوچک جلوه دادن توفیقات بزرگ فرزندان سرافراز ایران، حمایت‌های قاطع حضرت عالی از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و مدافعان جان بر کف سلامت مایه مباهات و قوت قلب همه خادمان صدیق سلامت در همه حوزه‌ها بوده است.

اینجانب بر خود فرض می دانم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل امام فرزانه امت در پاسداری از سلامت و جان عزیز هموطنان، از بیانات روشنگر آن رهبر عظیم الشان در تشویق مردم به واکسیناسیون و توجه دادن آنها به پیام‌های کادر بهداشت و درمان و خادمان و مدافعان سلامت صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

امیدوارم در سایه لطف خداوند بزرگ، عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و هدایت‌ها و حمایت‌های حضرت عالی و کمک‌های دولت انقلابی و با تلاش فرزندان خدوم و ایثار گر این مرز و بوم در حوزه سلامت و همراهی مردم صبور و قدرشناس ایران اسلامی به زودی در مسیر قطعی فروکش کردن این بیماری منحوس قرار گیریم و بیش از پیش شاهد تجلی شور نشاط همیشگی ایران اسلامی باشیم از خداوند باری تعالی برای حضرتعالی سلامت و طول عمر با عزت و برای نظام شکوهمند اسلامی ایران و مردم بزرگوار و شریفش توفیق روز افزون مسئلت می‌دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =