لزومی ندارد فیلمی ساخت که مخاطب عام داشته باشد / شهرک فیلم ساده‌ای نیست

بازیگر فیلم شهرک گفت: شهرک فیلم ساده ای نیست حتی من نیز باید دوباره آن را تماشا کنم تا درست متوجه شوم که چه رخ داده است.

همایون ارشادی بازیگر فیلم شهرک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز اظهار کرد: دلایل مختلفی برای هر بازیگری وجود دارد که حاضر به انتخاب یک نقش می‌شود من می‌توانم به صد دلیل اشاره کنم که باعث شد در فیلم شهرک بازی کنم.

بیشتر بخوانید:

بازی در فیلم ۲۸۸۸ تقدیر من بود / امیدوارم همه فیلم‌های خوب جشنواره مورد استقبال قرار گیرد

ارشادی درباره کار با یک کارگردان جوان و بی‌تجربه گفت: من اغلب با کارگردانان جوان کار می‌کنم و آخرین فیلمی که کار کردم در همکاری با یک کارگردان بسیار جوان صورت گرفت و باید بگویم تنها موضوع با اهمیت برای من این است که بتوانم کمکی به آن پروژه بکنم و اگر این طور باشد حتما کار را می‌پذیرم و برایم مهم نیست که کارگردان فیلم اولی است یا فیلم دهمی.

بازیگر فیلم شهرک در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید مخاطبان با اثر ارتباط برقرار کرده‌اند یا خیر، گفت: معلوم نیست، ولی باید عنوان کنم که حتی اگر صد نفر هم با فیلم ارتباط برقرار کرده باشند باید به آنها احترام گذاشت و حتما لزومی ندارد فیلمی ساخت که مخاطب عام داشته باشد؛ شهرک فیلم ساده ای نیست حتی من نیز باید دوباره آن را تماشا کنم تا درست متوجه شوم چرا که این فیلم به گونه ای است که امکان دارد با بار اول دتماشا کردن آن درست متوجه نشوید که چه رخ داده است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فکر می کنید فیلم مورد توجه داوران قرار می گیرد یا خیر، گفت: من برای این سوال جوابی ندارم چرا که همه چیز سلیقه‌ای است 5، 6 داور هستند و سلیقه‌های مختلف و مشخص نیست که در پایان چه چیزی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =