تاکید دکتر لشگری بر استعدادیابی ورزشی در مدرسه های سما و تشکیل تیم‌های پایه دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، در دیدار سرمربی تیم کاراته مردان این دانشگاه، بر استعدادیابی در مدرسه های سما و تشکیل تیم‌های پایه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، امروز احمد صافی سرمربی و بهمن حسن زاده سرپرست تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی این دانشگاه دیدار و جام های هفتمین قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ کاراته کشور را تقدیم کردند.

در این دیدار، دکتر لشگری ضمن تبریک هفتمین قهرمانی سوپرلیگ کاراته مردان کشور به کادر فنی و اعضای تیم دانشگاه، بر استعدادیابی ورزشی در مدرسه های سما و تشکیل تیم‌های پایه در سال آینده تاکید کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در خصوص تیم های ورزشی دانشگاه باید به نحوی باشد که ضمن تکرار عناوین شایسته، استعدادهای درخشان به ویژه در مدرسه های سما شناسایی و جذب باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه شوند.

او هدف از این اقدام را هدایت استعدادها و نخبگان ورزشی به باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین پشتوانه سازی برای تیم های ملی کشور در رشته های مختلف بر اساس سیاست ها و اولویت‌های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

صافی نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از تیم کاراته مردان دانشگاه، برنامه اش را برای تکرار این موفقیت در فصل آینده ارائه کرد.

صافی همچنین با اهدای لوح یادبود، از دکتر لشگری و همکارانش برای میزبانی شایسته هفدهمین جام بین المللی کاراته ایران زمین تقدیر کرد.

کد خبر: 1129189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =