شهرک فیلمی برای مخاطب خاص / نمی‌خواستم در نقش‌هایم کلیشه شوم

بازیگر فیلم شهرک گفت: تم فیلم شهرک برای مخاطب خاص ساخته شده، درام است و تجاری نیست.

مرتضی ضرابی بازیگر فیلم شهرک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اینکه با توجه به سابقه کاری‌تان چطور ایفای نقش در این فیلم را پذیرفتید، بیان کرد: فقط اندازه نقش مطرح نیست و محتوا،تم، کارگردانی و اکیپ برای انتخاب نقش موثر است. من سناریوی خوبی خواندم و طبق تجربیات حدس زدم که این فیلم می تواند ماندگار شود؛ کمااینکه شد.

بازیگر فیلم شهرک در پاسخ به این سوال که چرا این روزها کم کار شده اید، اظهار کرد: دوران اینگونه است. نسلی می‌رود و نسل بعدی می‌آید. گاهی آدمها مهر می‌خوردند که نقشی روی آنها کلید شود. من هم بعد از مدتها دچار تکرار شده بودم، لذا پرهیز می کردم و برایم جذابیتی نداشت و نیاز بود از آن کلیشه در می‌آمدم.

وی درباره پدیده نقش فروشی که این روزها در حرفه بازیگری اتفاق می افتد، گفت: نقش‌فروشی جزو حواشی است و زمانی که کسی را بخواهند، دیگر خرید و فروش نقش وجود ندارد. در سینما بازیگر باید جواب پس بدهد و اگر جواب ندهد کارگردان وتهیه کننده ضرر می‌کنند و این پدیده را فقط در تلویزیون دیدم.

ضرابی بیان کرد: تم فیلم شهرک برای مخاطب خاص ساخته شده، درام است و تجاری نیست.

شهرک فیلمی به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی محصول سال ۱۴۰۰ است.این فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

داستان این فیلم، دربارهٔ جوان علاقه‌مند به بازیگری است که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1129209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =