دولت و مجلس برای خنثی سازی تحریم‌ها همکاری نزدیکی دارند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس برای خنثی سازی تحریم‌ها و حل مشکلات معیشتی مردم همکاری نزدیکی دارند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ غلامرضا شریعتی با اشاره به آغاز اجرای ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی در کشور گفت: آمریکا و غرب با ایجاد فشارهای تحریمی به دنبال سنگ اندازی در مسیر توسعه کشور هستند. دولت انقلابی برای باطل کردن این نقشه شوم با افتتاح ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی گام‌ بلندی در مسیر توسعه صنعتی کشور برداشت.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه کشور نباید چشم به دست بیگانگان داشته باشیم بلکه باید با اتکا به ظرفیت‌های داخلی مسیر توسعه کشور را هموار کنیم.

وی با تقدیر از اقدام دولت سیزدهم در تکیه به ظرفیت‌های داخلی برای توسعه صنعتی کشور گفت: اروپا و آمریکا نیز باید بدانند علی رغم همه فشارهای تحریمی دولت انقلابی با تکیه بر ملت ایران و ظرفیت‌های داخلی در راستای توسعه زیرساخت های کشور گام هایی برداشته است که تحریم ها را بی اثر می‌کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در استراتژی اقتصاد مقاومتی نگاه به توان داخلی اصل و اساس است، گفت: دولت سیزدهم با تکیه بر این اصل به دنبال توسعه همه جانبه کشور و گسترش عدالت است. این اقدامات موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

دبیر فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس با تاکید بر اینکه دولت با فعال کردن ظرفیت‌های صنعتی داخلی تلاش دارد تا آثار تحریم را به حداقل برساند، اظهار داشت: امروز غرب و آمریکا شاهد هستند که دولت انقلابی با ابتکار، نوآوری و تلاش جهادی درصدد توسعه همه جانبه کشور و حل مشکلات ناشی از تحریم هاست.

وی موفقیت دولت در خنثی‌سازی تحریم‌ها را عامل کاهش فشارهای تحریمی آمریکا خواند و گفت: دولت و مجلس برای خنثی سازی تحریم‌ها و حل مشکلات معیشتی مردم همکاری نزدیکی دارند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دولت اراده قوی برای حل مشکلات اقتصادی کشور دارد، اظهار داشت: دولت با تکیه بر نیروهای جوان، با انگیزه و دارای روحیه انقلابی و جهادی در عرصه‌های مدیریتی، جهش در نرخ رشد اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم را هدف‌گیری کرده است.

وی در خصوص ابزارهای دستیابی به رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور گفت: توسعه صنعتی یکی از ابزارهای مهم برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی است، توسعه صنعتی ارزش افزوده زیادی داشته و نقش پیشتاز در ایجاد اشتغال و رشد و توسعه مناطق محروم خواهد داشت، صنعت باید نقش پیشتاز خود را برای توسعه کشور ایفا کند.

منبع: ایرنا

کد خبر: 1129242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =