هواشناسی ایران / آسمان شمال کشور بارانی می‌شود

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، با ورود سامانه بارشی، امروز در مناطقی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه البرز غربی و سواحل غربی دریای خزر بارندگی شروع می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جمعه علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی بارش رخ می‌دهد.

یکشنبه در برخی مناطق جنوب شرق، شرق و شمال شرق و همچنین در سواحل دریای خزر بارندگی پیش بینی می‌شود. دوشنبه نیز در مناطقی از شمال شرق و شرق دریای خزر بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

دمای هوا پنج شنبه و جمعه در گیلان و جمعه در مازندران و گلستان بین ۷ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد. همچنین دمای هوای جمعه و شنبه در خراسان شمالی و خراسان رضوی بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد. روزهای یکشنبه و دوشنبه در شرق، جنوب شرق و جنوب شرق وزش باد شدید در برخی نقاط با احتمال خیزش گرد و خاک و نیز کاهش دما حدود ۵ تا ۱۰ درجه پیش بینی می‌شود.

پنج شنبه تا شنبه شمال خلیج فارس مواج است. بعد از ظهر شنبه علاوه ب خلیج فارس بخش‌های مرکزی و شرقی و همچنین تنگه هرمز مواج است. دریای عمان یکشنبه و دوشنبه و دریای خزر پنجشنبه، جمعه و یکشنبه مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =