چه کسانی تقلب در آرای مردمی جشنواره فجر را اثبات کردند؟

کارگردان فیلم شادروان درباره تقلب صورت گرفته در آرای مردمی جشنواره فجر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، حسین نمازی کارگردان «شادروان» درباره تقلب در آرای مردمی جشنواره فجر گفت: یک هفته‌ است داریم سند و مدرک جمع می‌کنیم و می‌گوییم اتفاقات عجیب و غریبی در مورد آرای مردمی جشنواره فیلم فجر می‌افتد. اولش کسی باور نمی‌کرد اما اسناد ما آن‌قدر قطعی بود که کسی نمی‌توانست به آن اعتنا نکند.

او افزود: از اینکه کار به اینجا رسید ناراحتم اما باید این اتفاق می‌افتاد تا برای همیشه بساط کسانی که هر سال با آرای مردم بازی می‌کنند برچیده شود. اما از این بابت خوشحالم که من و عباس نادران و بچه‌های تیم‌مان توانستیم این قدم مثبت و مهم را برای سینمای ایران برداریم. یک سری از دوستان خیلی در این راه کمک کردند؛ دم‌شون گرم. یک عده‌ای هم که داعیه دفاع از حق ‌و حقیقت ‌و فسادستیزی‌شان گوش فلک را کر کرده بود هم سکوت کردند ‌تا روسیاهی بماند برای زغال...

او گفت: از چند روز گذشته صحبت‌هایی درخصوص دستکاری آرای مردمی جشنواره به نفع فیلم «ملاقات خصوصی» منتشر شده بود که با اظهارات حسین نمازی مشخص شد عوامل فیلم «شادروان» پیگیر موضوع تقلب بودند و درنهایت از سوی دبیر جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین جایزه از نگاه تماشاگران حذف شد!

گفتنی است، دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر: به‌خاطر صیانت از آرای مردم و نیز حفظ حقوق صاحبان آثار و جلوگیری از ضایع شدن کوچک‌ترین حقی از فیلمسازان، در این دوره جایزه داوری مردمی را نخواهیم داشت. دبیر جشنواره فجر پیش از این اعلام کرده بود در راستای صیانت از آرای مردمی، نتایج به دست آمده را بی کم و کاست منتشر می‌کند. حالا باید منتظر انتشار دلایل این تصمیم مهم بود. از چند روز گذشته برخی تهیه‌کنندگان درخصوص فعالیت عوامل فیلم صدرنشین در آرای مردمی (ملاقات خصوصی) ادعاهایی مطرح کرده بودند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1129355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =