قصه نمور را دوست داشتم / اصحاب رسانه فیلم را به تمسخر گرفتند

بازیگر فیلم نمور گفت: قصه نمور را دوست داشتم و تیمی که با آنها کار کردم دوستانی بودند که از سریال سودا با آنها آشنا شده بودم.

محمدرضا علیمردانی بازیگر فیلم نمور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره جذابیت‌های نقشش در فیلم نمور اظهار کرد: قبل از توجه به جذابیت‌های نقشم، قصه را دوست داشتم و تیمی که با آنها کار کردم دوستانی بودند که از سریال سودا با آنها آشنا شده بودم و با سید یاسر جعفری تهیه کننده فیلم نمور نیز هم‌بازی بودم. خب بعد از آن تجربه وقتی برای همکاری در این فیلم دعوت شدم مضاف بر اینکه قصه را دوست داشتم نقش پیشنهادی نیز برایم دوست‌داشتنی بود چرا که می خواستم چالش و موقعیتی که نقشم در فیلمنامه داشت را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین دلیلم برای حضور در نمور همراهی دوستانم بود + فیلم

بازیگر فیلم نمور با شاره به واکنش مخاطبان ادامه داد: من این فیلم را سه بار با مخاطبان تماشا کردم؛ در دو بار قبلی اصحاب رسانه حضور نداشتند و مشاهده می‌کردیم که مخاطبان با چشم گریان سالن را ترک می‌کنند چرا که فیلم، عاطفی تمام می‌شود و بازخوردها هم خوب بود اما این بار که فیلم را با اصحاب رسانه تماشا کردم متاسفانه در صحنه‌هایی از فیلم که کاملا عاطفی هم بود با تشویق و یا خنده مخاطبان مواجه می‌شدیم که فکر می‌کنم نشانه تمسخر آنها بود.

وی در پاسخ به این سوال که شما بیشتر در ژانر کمدی شناخته می‌شوید اما در فیلم نمور یک نقش کاملا جدی را بر عهده دارید، این موضوع برای شما چالش نداشت؟ گفت: همه ژانرها دشوار است و نمی‌توانم بگویم که کدام ژانر برایم چالش برانگیزتر است و همه چیز به فیلمنامه بستگی دارد.

علیمردانی در پاسخ به این سوال که کدام ژانر برایتان اولویت دارد، گفت: از آنجایی که بیشتر نقش‌های کمدی و طنز کار کرده ام الان به این موضوع فکر نمی‌کنم که بیشتر به دنبال نقش‌های کمدی و طنز باشم البته اگر نقش خوبی پیشنهاد شود حتما آن را می‌پذیرم. ولی در حال حاضر بیشتر به دنبال نقش‌های غیر کمدی هستم که جدید بوده و برایم چالش برانگیز باشد.

علیمردانی در پایان تاکید کرد: تنها موضوع پر اهمیت برای من کار است و اینکه از آن لذت برم و و این لذت بردن برایم بهترین جایزه است.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، فیلم سینمایی نمور به کارگردانی داود بیدل و با بازی محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان افشار، باربد بابایی و سمیرا حسن پور یکی از فیلم‌های حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر است.

فیلم سینمایی نمور یکی از آثار حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر است که داود بیدل را در مقام کارگردان دارد.  یاسر جعفری تهیه کننده نمور است و داستان آن آنطور که تصاویر فیلم بر می آید حول یک اتفاق اجتماعی می‌گذرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1129400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =